Avokuntoutuskurssi suolistosyöpään sairastuneille verkossa

Lisätietoa tapahtumasta

Uusi avokuntoutuskurssi suolistosyöpään sairastuneille verkossa Microsoft Teams-sovelluksen avulla alkaen 10.9.2020  torstaisin klo 16-18.

Kurssilla käsitellään monia elämän osa-alueita, joihin syöpään sairastuminen vaikuttaa. Asiantuntijaluennot mm. suolistosyövän hoidosta, ravitsemuksesta, liikunnan merkityksestä sekä luentoja ja työkaluja oman mielen hyvinvoinnin edistämiseen.

Verkkokurssi mahdollistaa kuntoutustoimintaan osallistumisen myös työssä käyville sekä niille, jotka eivät voi esim. syöpähoitojen vuoksi osallistua kasvokkain tapahtuviin ryhmätapaamisiin. Osallistujia opastetaan Teams:in käytössä.

Kurssi toteutetaan Colores-Suomen Suolistosyöpäyhdistyksen ja Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen yhteistyönä.

Kurssille otetaan enintään 10 henkilöä, jotta vuorovaikutus ja keskusteleva ilmapiirin säilyy. Hae jo nyt, niin mahdut mukaan!

Hakuohjeet
Sopeutumisvalmennuskursseille haetaan STEA:n hakemuslomakkeella, jonka voi täyttää ja tallentaa tästä Hakulomake kurssille    Tulostinta ei tarvita.
Ohje: Klikkaa linkkiä -> täytä lomake -> ja valitse tallenna nimellä -vaihtoehto ja saat lomakeen tallennettua omalle koneelle -> lähetä tallennettu lomake sähköpostilla osoitteeseen
kirsi.roos@essy.fi. Lomakkeen fyysinen allekirjoitus ei ole tässä välttämätön.
Kurssille hyväksytyille ilmoitetaan erikseen ja lähetetään osallistumislinkki.

Hakuaika kurssille päättyy 31.8.2020.

Tiedustelut
Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303, kirsi.roos(at)essy.fi