Hämeenlinna: Joka neljäs -näytelmä

Lisätietoa tapahtumasta

Hämeenlinnassa 30.11.2021 klo 18:00 Kumppanuustalon auditoriossa, 2. kerros, osoitteessa Kirjastokatu 1, sisäänkäynti sivuovesta Kirjastokadun puolelta.

Benny Haagin Joka neljäs on tarina siitä, mitä tapahtuu, kun oma poika sairastuu syöpään. Koskettava, kiitosta herättänyt monologi kuvaa rehellisesti ja todenmukaisesti millaiseksi vuoristoradaksi elämä muuttuu perheenjäsenen sairastuessa vakavasti. Pohjaton suru, absurdi huumori, muistot ja arkipäiväiset yksityiskohdat kietoutuvat hienoksi kokonaiskuvaksi sisäistä myllerrystä läpikäyvästä ihmisestä. Näyttelijänä monologissa on Carl Alm (Klockriketeatern).

Esitys kestää noin 1 h. Esityksen jälkeen on mahdollista jäädä keskustelemaan näyttelijän ja Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontahoitajan ja tukihenkilöiden kanssa näytelmän herättämistä ajatuksista. Esitys on maksuton.

Ilmoittautuminen 22.11. mennessä neuvontahoitaja Marja Sarvelle marja.sarvi(at)essy.fi tai p. 044 730 3305.