Helsinki: Elämässä eteenpäin keuhkosyövän kanssa -vertaistuellinen keskusteluryhmä

Lisätietoa tapahtumasta

Järjestetään maanantaisin klo 13:00–14:30 seuraavasti: 9.9., 14.10. ja 11.11.2019 Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toimistolla, Liisankatu 21 B, 6. kerros, 00170 Helsinki.

Syksyn viimeisessä tapaamisessa 11.11. Paula Lumme ja Emmi Toivonen, Suomen Syöpäpotilaista kertovat Suomen Syöpäpotilaiden keuhkosyöpään sairastuneille suunnatun kyselyn tuloksista. Lisäksi Mieli ry:n entinen toiminnanjohtaja Pirkko Lahti alustaa keskustelua kroonisen keuhkosyövän mukanaan tuomista asioista, toivosta sekä selviytymiskeinoista. Ilmoittautumiset viimeistään 8.11.2019 sähköpostitse kirsi.roos(at)essy.fi tai puhelimitse numeroon 044 7303303. Tilaisuus on maksuton. Mukaan mahtuu 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ryhmässä tapaat toisia samankaltaisessa tilanteessa eläviä henkilöitä, joiden kanssa voit vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia.
Syövän kanssa elämiseen saattaa liittyä monenlaisia vaiheita, jolloin voi ajoittain tuntua siltä, että oman elämäntilanteen jakaminen tai muiden vastaavassa tilanteessa elävien kokemusten ja ajatusten kuuleminen voivat tuoda uusia näkökulmia. Ryhmään voi osallistua myös potilaan läheinen

Vertaistukiryhmän vetäjänä toimii koulutettu vertaistukihenkilö ja mukana tapaamisissa on myös neuvontahoitaja. Ryhmä ovat maksuton.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303, kirsi.roos(at)essy.fi