Helsinki: Elämässä eteenpäin keuhkosyövän kanssa

Lisätietoa tapahtumasta

Keskusteluryhmä potilaille ja heidän omaisilleen.

Järjestetään tiistaisin klo 13:0014:30 seuraavasti: 29.1., 19.3. ja 21.5.2019. Mukana tapaamissa on myös neuvontahoitaja.

Ryhmä kokoontuu Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksessä, Liisankatu 21 B 6. kerros, 00170 Helsinki.

Ryhmässä saat mahdollisuuden keskustella sairauden herättämistä kysymyksistä: Miksi juuri minä? Miten tästä eteenpäin? Miten läheiseni jaksavat? Syövän kanssa elämiseen saattaa liittyä monenlaisia vaiheita, jolloin voi ajoittain tuntua siltä, että oman elämäntilanteen jakaminen tai muiden vastaavassa tilanteessa elävien kokemusten ja ajatusten kuuleminen voivat tuoda uusia näkökulmia. Ryhmässä sinulla on mahdollisuus jakaa kokemuksia, ajatuksia ja tunteita.

21.5. ohjelmassa on tutustumista ”Hoitava ääni” menetelmään. Ihmisäänellä on tutkitusti rauhoittavia, rentouttavia ja energisoivia ominaisuuksia.
Sessiossa tutustutaan äänen resonanssin kokemiseen ja miten se vaikuttaa kehoon sekä mieleen käyttämällä yksinkertaisia ääniharjoituksia.
Suorittaminen ei kuulu tähän aiheeseen ja etukäteen ei tarvitse osata mitään. Avoin mieli riittää. Ohjaajana toimii laulu- ja äänipedagogi MuM, Pia Skibdahl.
Tilaisuudessa kahvi- / teetarjoilu
Ilmoittautumiset viimeistään 20.5.2019

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303, kirsi.roos@essy.fi