Helsinki: Elämässä eteenpäin rintasyövän kanssa -vertaistukiryhmä

Lisätietoa tapahtumasta

Järjestetään keskiviikkoisin klo 15:30–17:00 seuraavasti: 28.8., 25.9., 23.10. ja 20.11.2019 Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksessä, Liisankatu 21 B 6. kerros, 00170 Helsinki.

Ryhmässä saat mahdollisuuden keskustella sairauden herättämistä kysymyksistä: Miksi juuri minä? Miten tästä eteenpäin? Miten läheiseni jaksavat? Syövän kanssa elämiseen saattaa liittyä monenlaisia vaiheita, jolloin voi ajoittain tuntua siltä, että oman elämäntilanteen jakaminen tai muiden vastaavassa tilanteessa elävien kokemusten ja ajatusten kuuleminen voivat tuoda uusia näkökulmia. Ryhmässä sinulla on mahdollisuus kokemusten, ajatusten ja tunteiden jakamiseen. Ryhmässä tapaat toisia samankaltaisessa tilanteessa eläviä henkilöitä, joiden kanssa voit vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia.
Ryhmässä etsitään keinoja vahvistamaan omia voimavaroja ja autetaan jaksamaan muuttuneessa elämäntilanteessa.

Vertaistukiryhmän vetäjänä toimii koulutettu, syövän sairastanut ja siitä toipunut vapaaehtoinen vertaistukihenkilö. Ryhmä ovat maksuton.

Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, vaan siihen voi tulla, kun itselle parhaiten sopii.

Lisätietoja: Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303, kirsi.roos(at)essy.fi