Helsinki: Nyt on miesten vuoro – tulistelua sekä yhdessäoloa nuotion äärellä

Lisätietoa tapahtumasta

Sinä, syöpään sairastunut mies, olet lämpimästi tervetullut viettämään toiminnallista iltapäivää luonnon helmaan. Nuotion ja kiehisten tekoon sekä tulusten käyttöön opastaa erä- ja luonto-oppaaksi opiskeleva Sakke Niemi, joka on itsekin sairastanut vatsasyövän vuonna 2017. Tapahtumassa mukana myös Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontahoitaja.  Nuotiolla valmistetaan pientä purtavaa sekä perinteiset nokipannukahvit. Tekemisen lomassa ja nuotion loisteessa on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia sairastumisesta ja sen mukanaan tuomista asioista.  Mahdollisuus myös mölkyn pelaamiseen sekä luontopolulla samoiluun.

Yhdessäolohetki järjestetään Uutelan ulkoilualueella, Vuosaaressa, torstaina 23.8.2018. Kokoontuminen Kahvila Kampelan luona (Uutelantie, 00990 Helsinki) klo 15:00. Ilmoittautumiset viimeistään 20.8. neuvontahoitajalle: kirsi.roos(at)essy.fi tai numeroon 044 730 3303 (ma-pe klo 9:00-15:00). Mukaan mahtuu 10 miestä. Lisätietoja tapahtumasta antaa Sakke Niemi: sakke.niemi(at)icloud.com tai numerosta 050 441 8704. Tilaisuus on maksuton.

Lämpimästi tervetuloa, nuotiolla tavataan!