Helsinki: Syöpä ruuhkavuosina – selviytymisen avaimia lapsiperheessä -avokurssi STEA

Lisätietoa tapahtumasta

Kurssi on tarkoitettu alle 45-vuotiaille perheen äideille, joilla on alaikäisiä lapsia.
Kokoontumiset ovat maanantaisin 19.9., 26.9., 3.10., 11.10. (poikkeuksellinen aika tiistai klo 16.30-17.30. Tällä kerralla seksuaaliterapeutti Veera Mäkisen -luento), 17.10. ja 24.10.2022 klo 15-16:30 sekä seurantatapaaminen 12.12. Paikkana on Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilat Helsingissä, Itämerenkatu 5 A, 6. krs.
Avokurssilla käydään läpi elämän eri osa-alueita ja tavoitteena on yhdessä löytää keinoja arjessa selviytymiseen syöpään sairastuttaessa. Kurssilla käsiteltäviä teemoja ovat: elämänmuutos diagnoosin jälkeen, oma jaksaminen, lapsi ja vanhemman syöpä, parisuhde, seksuaalisuus ja työelämä.
Kurssin ohjaajina toimivat neuvontahoitaja Kirsi Roos ja Satu Forsström.
Kurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 5.9.2022 mennessä. Hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Syöpä ruuhkavuosina -avokurssille (Webropol)
Kurssille valitaan 8 osallistujaa hakemuksen ja haastattelun perusteella. Osallistuminen kurssille on maksutonta, eikä vaadi yhdistyksen jäsenyyttä.
Lisätietoja kurssista: Kirsi Roos p. 044 730 3303, kirsi.roos(at)essy.fi tai Satu Forsström p. 050 408 8420, satu.forsstrom(at)essy.fi