Helsinki: Taidetta ja kahvia ruuhkavuosiin

Lisätietoa tapahtumasta

Kun levinnyt syöpä ilmoittaa olemassaolostaan kesken ruuhkavuosien, elämän mannerlaatat rymisevät isosti. Silloin auttaa tieto, että on olemassa muitakin, jotka ovat samassa tilanteessa.
Haluamme kutsua sinut, alle 50-vuotias levinnyttä syöpää sairastava, ihmettelemään taidetta porukalla. Käymme katsomassa Ateneumin Eero Järnefelt -näyttelyn, jonka jälkeen sinulla on mahdollisuus omakustanteiseen kahvitteluhetkeen museon kahvilassa. Tapaamisessa ei ole ohjattua keskustelua, joten sinä itse päätät, mitä haluat tilanteestasi jakaa. Tärkeintä on mahdollisuus todeta, että et ole yksin.

Torstaina 13.6.2024 kello 11:00
Tapahtumapaikka:
Ateneumin taidemuseo. Tapaaminen pääsisäänkäynnin ulkopuolella kello 11. Etelä-Suomen Syöpäyhdistys tarjoaa osallistujille maksuttoman sisäänpääsyn taidemuseoon.

Tapaamisen alullepanijana ovat ystävykset, jotka kaipaavat vertaistukitoimintaa nuorille syöpään sairastuneille. Mukana tapaamisessa on neuvontahoitaja Kirsi Roos Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksestä.

Huomaa: Jos et pääse mukaan tapaamiseen mutta olet kiinnostunut ryhmästä, jätä yhteystietosi ilmoittautumislinkin kautta. Näin saat tietoa mahdollisista tulevista tapaamisista.

Ilmoittaudu 6.6.2024 mennessä Ilmoittautuminen Taidetta ja kahvia ruuhkavuosiin -tapahtumaan (Webropol)

Lisätietoja saat Kirsi Roosilta p. 044 730 3303 tai kirsi.roos(at)essy.fi