Helsinki: Vertaistukiryhmä NET-syöpää sairastaville

Lisätietoa tapahtumasta

Ryhmä on suunnattu erilaisia neuroendokriinistä syöpää sairastaville henkilöille. Voit olla joko vastikään sairastunut tai jo pidempään sairauden kanssa elänyt. Kyseessä on avoin keskusteluryhmä, voit osallistua joko yhteen tai useampaan tapaamiseen oman tilanteesi mukaan.

Ryhmä järjestetään torstaisin klo 16:30–18 seuraavasti: 6.2., 26.3. (työelämä-teema) ja 4.6.2020.
Paikka:
Etelä-Suomen Syöpäyhdistys, Itämerenkatu 5, 6. kerros, 00180 Helsinki

Ryhmä tarjoaa mahdollisuuden kohdata samaa, harvinaista sairautta sairastavia henkilöitä ja saat mahdollisuuden jakaa kokemuksia, ajatuksia ja tunteita sekä kuulla, mitä toiset ajattelevat ja mikä on auttanut heitä sairauden keskellä. Keskusteluissa nousee esiin myös vinkkejä arkeen sekä oman jaksamiseen.
Syövän kanssa elämiseen saattaa liittyä monenlaisia vaiheita, jolloin voi ajoittain tuntua siltä, että oman elämäntilanteen jakaminen tai muiden vastaavassa tilanteessa elävien kokemusten ja ajatusten kuuleminen voivat tuoda uusia näkökulmia.

Ryhmän ohjaajana toimii neuvontahoitaja Satu Forsström.

Ilmoittautuminen tapaamisiin edeltävään päivään mennessä arkisin klo 9–15  p. 050 408 8420 tai sähköpostitse satu.forsstrom(at)essy.fi