Lahti: Syöpä, keho ja mieli -avokurssi

Lisätietoa tapahtumasta

Kurssi on tarkoitettu työikäisille syöpään sairastuneille, joiden syöpähoidot ovat loppuvaiheessa tai päättyneet tai, joiden hoidot ovat pitkäaikaisia. Kurssin kokoontumiset ovat tiistaisin klo 16-18 seuraavasti: 7.3., 14.3., 21.3., 28.3., 4.4. ja 11.4.2023 sekä jatkotapaaminen noin 3 kk kurssin päättymisestä.
Paikkana on Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilat Lahdessa os. Hämeenkatu 7 A, 3. kerros.

Kurssin tavoitteena on, että saat keskustella asioista samankaltaisessa tilanteessa olevien muiden kurssilaisten kanssa, saat tietoa eri palautumisen keinoista, käytännön vinkkejä ja löydät mahdollisuuden palautua. Tiedon lisäksi tähän kurssiin sisällytetään myös kehollisia rauhoittumisen, rentoutumisen ja liikkeen keinoja, joita jokainen on ansainnut!

Kurssin ohjaajina ovat neuvontahoitaja Niina Nykänen sekä eri asiantuntijat.
Kurssille valitaan 8 osallistujaa hakemuksen ja puhelinhaastattelun perusteella. Kurssi on yksilökurssi ja osallistujille maksuton.

Kurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 21.2.2023 mennessä. Hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Syöpä, keho ja mieli -avokurssille (Webropol)

Lisätietoja kurssista saat Niina Nykäseltä p. 044 730 3308 tai niina.nykanen(at)essy.fi.