Verkossa: Avokurssi suolistosyöpäpotilaille STEA

Lisätietoa tapahtumasta

Yksilökurssi, joka toteutetaan yhteistyössä Colores – Suomen Suolistosyöpäyhdistys ry:n kanssa.

Kurssilla käsitellään monipuolisesti niitä elämän osa-alueita, joihin syöpään sairastuminen vaikuttaa. Kurssilla kuullaan asiantuntijaluentoja mm. suolistosyövän hoidosta, ravitsemuksesta, seksuaalisuudesta ja minäkuvasta sekä kriisin eri vaiheista. Asiantuntijaluentojen lisäksi kurssi sisältää vertaistuellisia keskusteluja Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen ja Coloresin työntekijöiden ohjaamana.

Kurssi koostuu viikoittaisista etätapaamisista Teams-videopuhelusovellusta käyttäen torstaisin klo 15-17 seuraavasti: 9.9., 16.9., 23.9., 30.9., 7.10., 14.10., 21.10., 28.10. ja 25.11.2021. Kurssi sopii hyvin esimerkiksi työssäkäyville tai heille, joilla hoidot ovat vielä käynnissä.

Kurssille haetaan täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 9.8.2021 mennessä. Hakemuslomakkeen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Suolistosyöpäpotilaiden kurssille (Webropol)

Kurssille valitaan 10 henkilöä ja se on osallistujille maksuton.

Lisätietoja kurssista: Kirsi Roos p. 044 730 3303 tai kirsi.roos(at)essy.fi