Verkossa: Miesten ryhmä

Lisätietoa tapahtumasta

Syöpään sairastunut mies, tule keskustelemaan toisten samankaltaisessa tilanteessa elävien kanssa ja vaihtamaan heidän kanssaan kokemuksia ja ajatuksia.
Ryhmän ohjaajana toimii neuvontahoitaja Kirsi Roos.

Verkkoryhmä järjestetään torstaisin klo 13–14:30 seuraavasti: 2.9., 7.10., 11.11. ja 2.12.2021 Teams-videopuhelusovelluksen avulla.

Voit osallistua kaikkiin tai vaikkapa vain yhteen kertaan oman tilanteesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Ilmoittautuminen ja tiedustelut viimeistään kaksi päivää ennen etätapaamiskertaa Kirsi Roosille p. 044 730 3303 tai kirsi.roos(at)essy.fi

Verkkotapaamiset toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Ryhmään voi osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Osallistu sinulle sopivasta paikasta. Ryhmään otetaan 6-8 osallistujaa kerrallaan. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään ryhmään ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen ryhmän järjestäjän kanssa.