Verkossa: Naisten ryhmä

Lisätietoa tapahtumasta

Sinulle syöpään sairastunut nainen!
Tule vertaistukiryhmään tapaamaan muita syöpään sairastuneita naisia, joiden kanssa voit vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia sekä keskustella sairauden herättämistä kysymyksistä.

Vertaistukiryhmä järjestetään torstaisin klo 18–20 seuraavasti: 16.9., 21.10., 18.11. ja 16.12.2021 Teams-videopuhelusovelluksen avulla.
Ryhmän ohjaajana on koulutettu tukihenkilö

Voit osallistua joko yhteen tai useampaan kertaan oman tilanteesi mukaan.

Ilmoittautuminen ja tiedustelut viimeistään kaksi päivää ennen etätapaamiskertaa neuvontahoitaja Iita Eskeliselle p. 044 730 3308 tai iita.eskelinen(at)essy.fi

Verkkotapaamiset toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Ryhmään voi osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Osallistu sinulle sopivasta paikasta. Ryhmään otetaan 6-8 osallistujaa kerrallaan. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään ryhmään ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen ryhmän järjestäjän kanssa.