Verkossa: Syöpä työikäisenä

Lisätietoa tapahtumasta

Verkkokurssi on tarkoitettu työikäisenä syöpään sairastuneille, joiden syöpähoidot ovat meneillään tai ovat hiljattain päättyneet.
Maanantaisin klo 16:30-18:30 seuraavasti: 9.10., 23.10., 6.11., 13.11., 20.11., 27.11. ja 4.12.2023 sekä jatkotapaaminen tammikuussa 2024.

Kurssin tavoite on kerätä yhteen työikäisenä syöpään sairastuneita ja antaa heille mahdollisuus keskustella kaikesta siitä, miten syöpä vaikuttaa sairastuneen ja perheen kokemuksiin, elämään ja ajatuksiin. Tarkoituksenamme on käydä läpi syöpähoitojen pitkäaikaisvaikutuksia, työelämään palaamista, tunteita, voimavaroja sekä sairastumisen vaikutusta perhe- ja parisuhteeseen. Kurssilla hyödynnetään asiantuntija alustuksia, erilaisia harjoituksia sekä vertaiskeskustelua.
Kurssin ohjaajana toimii neuvontahoitaja Marja Sarvi.

Kurssille valitaan 5-8 osallistujaa hakemuksen ja puhelinkeskustelun perusteella. Kurssi on yksilökurssi ja osallistujille maksuton.
Kurssi toteutetaan verkossa Teams-sovelluksella. Osallistujat saavat osallistumislinkin ja ohjeet Teamsiin liittymisestä ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Teamsin käyttöä voi myös testata etukäteen yhdessä kurssin järjestäjän kanssa.

Hae kurssille täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 10.9.2023 mennessä. Hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Syöpä työikäisenä -verkkokurssille (Webropol)
Mikäli käytät tulostettavaa hakemuslomaketta, postita se ennen hakuajan umpeutumista osoitteeseen: Etelä-Suomen Syöpäyhdistys, Marja Sarvi, Palokunnankatu 10 D 26, 13100 Hämeenlinna.

Lisätietoja kurssista saat Marja Sarvelta p. 044 730 3305 tai marja.sarvi(at)essy.fi