Verkossa: Vertaistukiryhmä NET-syöpää sairastaville

Lisätietoa tapahtumasta

Ryhmä on suunnattu erilaisia neuroendokriinistä syöpää sairastaville henkilöille. Voit olla joko vastikään sairastunut tai jo pidempään sairauden kanssa elänyt.

Ryhmä järjestetään kerrasta riippuen joko etäryhmänä tai kasvokkain kokoontuvana.
Torstaisin klo 16:30-18 seuraavasti:
20.1. etänä Teams
24.2. etänä Teams
24.3. kasvokkain
28.4. etänä webinaari aiheesta NET & ravitsemus. Luennoitsijana on ravitsemusterapeutti, TtM Sini Lähteenmäki. Luento pidetään Zoomissa.
Ilmoittaudu alla olevan linkin kautta ja saat osallistumislinkin automaattisesti sähköpostiisi.

Ohjeita Zoom-tilaisuuksiin liittymisestä löydät Tieke ry:n sivulta: https://tieke.fi/zoom-ohje/

2.6.   kasvokkain

Voit osallistua joko yhteen tai useampaan kertaan oman tilanteesi mukaan.

Ryhmän kokoontumiset kasvokkain järjestetään Essyn Helsingin toimitiloissa osoitteessa Itämerenkatu 5 A, 6. krs., 00180 Helsinki

Ilmoittautuminen ryhmän ohjaajalle neuvontahoitaja Satu Forsströmille p. 050 408 8420 tai satu.forsstrom(at)essy.fi.

Ryhmä tarjoaa mahdollisuuden kohdata samaa, harvinaista sairautta sairastavia henkilöitä ja saat mahdollisuuden jakaa kokemuksia, ajatuksia ja tunteita sekä kuulla, mitä toiset ajattelevat ja mikä on auttanut heitä sairauden keskellä. Keskusteluissa nousee esiin myös vinkkejä arkeen sekä omaan jaksamiseen.

Verkkotapaamiskerrat toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus. Voit osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Osallistu sinulle sopivasta paikasta. Ryhmään otetaan 6-8 osallistujaa kerrallaan. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään ryhmään ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen ryhmän järjestäjän kanssa.