Verkossa: Vertaistukiryhmä pitkäaikaista syöpää sairastavien läheisille

Lisätietoa tapahtumasta

Keskiviikkoisin klo 16-17:30 seuraavasti: 7.9., 14.9., 21.9., 28.9., 5.10. ja 12.10.2022.

Syöpäpotilaan läheisenä elämiseen saattaa liittyä monenlaisia vaiheita, jolloin voi ajoittain tuntua siltä, että oman elämäntilanteen jakaminen tai muiden vastaavassa tilanteessa elävien kokemusten ja ajatusten kuuleminen voivat tuoda uusia näkökulmia. Ryhmä tarjoaa paikan kokemusten, ajatusten ja tunteiden jakamiseen.

Verkkotapaamisissa käsittelemme teemoja ryhmästä nousseiden toiveiden mukaisesti käytännönharjoitteita hyödyntäen. Yhdessä etsimme keinoja omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen, miten ottaa puheeksi vaikeita asioita, miten käsitellä erilaisia tunteita. Saat myös käytännön tietoa hoitopolun eri vaiheista. Osallistuminen on maksutonta.
Ohjaajina ovat neuvontahoitajat Satu Forsström ja Marja Sarvi. Ryhmään mahtuu 6-8 hlöä.

Ilmoittautuminen 30.8.2022 mennessä Satu Forsströmille p. 050 408 8420 tai satu.forsstrom(at)essy.fi. Mahdollisia vapaita paikkoja voi kysyä vielä ryhmän alkamisen jälkeen.

Verkkoryhmä toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus. Voit osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Osallistu sinulle sopivasta paikasta. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään ryhmään ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen ryhmän järjestäjän kanssa.