Vertaistukiryhmä NET-syöpää sairastaville etänä

Lisätietoa tapahtumasta

Ryhmä on suunnattu erilaisia neuroendokriinistä syöpää sairastaville henkilöille. Voit olla joko vastikään sairastunut tai jo pidempään sairauden kanssa elänyt. Kyseessä on avoin keskusteluryhmä, voit osallistua joko yhteen tai useampaan tapaamiseen oman tilanteesi mukaan. Ryhmä on maksuton.

Ryhmä tarjoaa mahdollisuuden kohdata samaa, harvinaista sairautta sairastavia henkilöitä ja saat mahdollisuuden jakaa kokemuksia, ajatuksia ja tunteita sekä kuulla, mitä toiset ajattelevat ja mikä on auttanut heitä sairauden keskellä. Keskusteluissa nousee esiin myös vinkkejä arkeen sekä oman jaksamiseen.

Osa tapaamisista toteutetaan kasvokkain ja osa etäryhminä Teams -sovelluksen avulla.

Ryhmän tapaamiset kasvokkain järjestetään keskiviikkoina 30.9., jolloin lääkäri Maija Tarkkasen luento ja 9.12.2020 klo 16:30–18 Essyn tiloissa Itämerenkatu 5 A, 6. kerros, Helsinki.

Ryhmän etätapaamiset järjestetään  keskiviikkoina 28.10. ja 11.11.2020 klo 16:30–18

Ilmoittautuminen tapaamisiin viimeistään tapaamiskertaa edeltävänä päivänä paitsi 30.9. luennolle 31.8. mennessä Satu Forsström p. 050 408 8420 tai satu.forsstrom(at)essy.fi

Etätapaamiset toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Ryhmään voi osallistua tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite. Osallistu sinulle sopivasta paikasta. Ryhmiin otetaan 6-8 osallistujaa kerrallaan. Tarkemmat ohjeet Teamsiin liittymisestä lähetetään ryhmiin ilmoittautuneille ja Teamsin käyttöä voidaan myös testata etukäteen ryhmän järjestäjän kanssa.