Nella Fantasia -konserteilla varoja Etelä-Suomen Syöpäyhdistykselle

Roosa nauha

17.8.2022

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ja Tenorissimo-kokoonpano järjestävät lokakuussa neljä Roosa nauha -konserttia. Konserttipaikkakunnat ja -ajankohdat ovat seuraavat:

• Hyvinkää pe 14.10.2022 klo 18.00, Hyvinkään kirkko
  • Hämeenlinna su 16.10.2022 klo 15.00, Poltinahon seurakuntatalo
  • Lahti pe 21.10.2022 klo 18.00, Ristinkirkko
  • Porvoo su 23.10.2022 klo 16.00, Porvoon tuomiokirkko

Huom. Päivitämme tiedon mahdollisista muutoksista, rajoituksista tai peruutuksista tähän verkkouutiseen, joten seuraathan tätä sivua ja muuta viestintäämme.

Konsertteihin on vapaa pääsy, mutta käsiohjelma maksaa 15 €. Käsiohjelmamyynti alkaa ovella tuntia ennen konserttia. Konsertin tuotoilla järjestetään Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi.

Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen alueella todetaan noin 12 000 syöpäsairautta joka vuosi. Yhdistys tukee syöpää sairastavia ja heidän läheisiään, järjestää kuntoutusta sekä pyrkii edistämään terveyttä ja ennaltaehkäisemään syöpään sairastumista. Yhdistyksen palvelut ovat maksuttomia ja avoimia kaikille. Yhdistyksellä on toimipisteet Helsingissä, Lahdessa, Riihimäellä ja Hämeenlinnassa.

Konserttimainoksissa näkyvä Roosa nauha on Syöpäsäätiön keräyssymboli. Syöpäsäätiö kerää Roosa nauha -kampanjalla joka vuosi varoja sekä syöpätutkimukseen että alueellisille neuvontapalveluille. Myös tämän konsertin tuotto lasketaan osaksi Roosa nauha -keräyksen vuoden 2022 kokonaispottia.

Tiedustelut: Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen palveluneuvonta, 044 730 3300 (maanantaista torstaihin klo 9–15 ja perjantaisin klo 9–12).

Tenorissimo

Tenorissimon tenorit Reijo Ikonen ja Lasse Riutamaa, Ulla-Stina Ikonen, harppu ja kantele sekä Mika Seppänen, sello