Liity jäseneksi

Tervetuloa lähes 11 000:n jäsenemme joukkoon! Saat jäsenetuja ja olet mukana mahdollistamassa toimintaamme syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi Etelä-Suomessa.

Haluatko liittyä Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi?

Kaikki halukkaat täysi-ikäiset voivat liittyä Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen eli Essyn jäseniksi. Vuonna 2024 jäsenmaksu on 27 euroa. Jäsenenä saat myös jäsenetuja, kuten halutessasi neljästi vuodessa kotiin postitettavan Syöpä-lehden.

Tutustu jäsenetuihin

Liity jäseneksi täyttämällä tältä sivulta alempaa löytyvä lomake. Olethan yhteydessä palveluneuvontaamme, jos kaipaat apua jäseneksi liittymisessä.

Henkilötietojen käsittely jäsenrekisterissä

Haluatko antaa Essyn jäsenyyden lahjaksi jollekulle toiselle?

Voit antaa vuoden jäsenyyden lahjaksi läheisellesi tai ystävällesi. Ole yhteydessä toimistosihteeri Pirjo Kuokkaseen puhelimitse ja kysy lahjajäsenyyden antamisesta lisää, p. 044 730 3300.

Tutustu jäsenetuihin

Henkilötietojen käsittely jäsenrekisterissä

Liity jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi myös puhelimitse tai sähköpostilla. Lisätietoa saat toimistostamme.