Kurssit ja ryhmät

Tarjoamme syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen omaan elämäntilanteeseen sopivaa tukea ja toimintaa. Kursseilla ja ryhmissä potilaat ja heidän läheisensä saavat mahdollisuuden keskustella saman kokeneiden kanssa.

Tälle sivulle on listattu kursseja ja ryhmiä. Etkö löydä sinulle sopivaa toimintaa tai onko sinulla muuta kysyttävää? Soita meille numeroon 044 730 3300, autamme sinua mielellämme.

Luennot

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys järjestää yhdessä eri alojen asiantuntijoiden kanssa luentoja, joiden aiheet koskettavat syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Suurin osa luennoista on verkkoluentoja, jotta mahdollisimman monella yhdistyksen alueella asuvalla olisi mahdollisuus osallistua.

Liikuntaryhmät

Liikunta tukee sairaudesta toipumista ja kuntoutumista. Liikunnasta saat iloa ja nautintoa, varsinkin kun voit tehdä sitä ryhmässä ja vertaisten kesken. Tule rohkeasti mukaan liikuntaryhmiimme.

Valtakunnallinen kuntoutus

Kursseilla etsitään voimavaroja ja keinoja arjessa selviytymiseen. Kurssit ovat ryhmämuotoista ja tavoitteellista kuntoutumista edistävää toimintaa, joka perustuu vertaistukeen ja on ammattilaisten ohjaamaa. Kurssilla saat tietoa syövästä sekä tukea fyysiseen, psyykkiseen ja sosiaaliseen toipumiseen ja elämänmuutokseen.