Saattohoito-opas

Saattohoidolla tarkoitetaan vaikeasti sairaan ihmisen hoitoa sellaisessa tilanteessa, jossa parantavasta hoidosta on luovuttu ja taudin etenemiseenkään ei enää kyetä vaikuttamaan. Useimmiten kysymys on syöpätaudeista.

Saattohoito – Potilaan ja omaisen opas on tarkoitettu potilaiden ja läheisten avuksi. Oppaan on kirjoittanut saattohoitokoti Terhokodin lääkäri ja johtaja Juha Hänninen.

Oppaan pdf-version voi ladata tästä

Saattohoito-oppaan tilaaminen

Potilaat ja omaiset voivat tilata maksuttoman oppaan puhelimitse,
p. 044 730 3300.

Suomenkielisen oppaan 15. painos on ilmestynyt. Suomenkielisen ja ruotsinkielinen Lindringsvård – oppaiden tilaukset alla olevan lomakkeen kautta. Huom. Emme ota vastaan puhelintilauksia ja välitämme tilauksia vain omalla toimialueellamme (katso alla lisätietoja).

Oppaiden hinta on 0,90 €/kpl + postimaksu.

Saattohoito-opas -tilauslomake

• HUOM! Etelä-Suomen Syöpäyhdistys toimittaa oppaat ainoastaan omalla alueellaan. Muun Suomen alueilla oppaat tilataan ko. alueellisesta Syöpäyhdistyksestä, yhteystiedot https://www.syopajarjestot.fi/

Hoito- ja oppilaitoksille oppaat maksavat 0,90 € / kpl + postimaksu.  Oppaat voi myös noutaa Helsingin ja Lahden toimistosta ennalta sovitusti. Välitämme oppaita vain omalla toimialueellamme. Toimialueemme ulkopuolella oppaita voi tiedustella alueellisesta syöpäyhdistyksestä. Alueemme opiskelijoille lähetämme oppaita vain yhteistilauksena.

Lasku lähetetään sähköpostin liitteenä, sähköisenä laskuna tai pyynnöstä samassa lähetyksessä oppaiden kanssa.  Ilmoita virallinen laskutusosoite − emme pysty toimittamaan oppaita ilman täydellistä laskutusosoitetta. Virheellisten laskutustietojen korjauslaskuista perimme tästä koituvat kulut (20 €).