Lahjoita ja tue toimintaamme

Joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Kenenkään ei pitäisi jäädä sairautensa kanssa yksin. Tukemalla työtämme autat meitä toimimaan sairastuneiden ja heidän läheistensä tukena ja toivona. Voit esim. tehdä kertalahjoituksen, järjestää oman merkkipäivä- tai muistokeräyksen tai muistaa yhdistystä testamentissasi.

Tee lahjoitus syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi!

Tarjoamme maksuttomia neuvontapalveluja sekä monipuolista ryhmä- ja vertaistukitoimintaa aikuisille Uudellamaalla, Kanta-Hämeessä ja Päijät-Hämeessä. Olemme ihmisten apuna jo silloin, kun syövästä on herännyt ehkä vasta epäilys, sekä koko hoitopolun ajan ja hoitojen jälkeen.

Tekemällä lahjoituksen olet mukana mahdollistamassa toimintaamme.

Kertalahjoitus

Pienistä summista kertyy iso puro. Anna apusi jo tänään.

Tee tilisiirto:

Nordea FI16 1555 3000 1254 77

Laskun viestikenttään merkintä: ”lahjoitus”

Lahjoita MobilePaylla:

Voit myös lahjoittaa yhdistykselle haluamasi summan MobilePaylla numeroon 74555

(Huom. MobilePay -numeromme on vain lahjoituskäyttöön.)

Lämmin kiitos lahjoituksestasi!

Merkkipäivälahjoitus

Monet yksityiset henkilöt ja yritykset ovat kukkien sijasta toivoneet merkkipäiväänsä muistavien antavan lahjoituksensa Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnan tukemiseksi.

Näin toteutat merkkipäivälahjoituksen:

1. Täytä alla oleva lomake ja lähetä se.
  2. Pyydä kutsussa tai muussa viestissä merkkipäivää muistavia osoittamaan huomionosoitukset Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilille Nordea FI16 1555 3000 1254 77.
  3. Pyydä lahjoittajia kirjoittamaan tilisiirron viestikenttään antamasi henkilökohtainen viesti sekä omat nimensä, jotka ilmoitetaan merkkipäiväkeräyksen yhteyshenkilölle yhteissumman kera. Esim. Kalle 50 v sekä onnittelija / onnittelijoiden nimet.

Ilmoitamme merkkipäiväkeräyksen yhteyshenkilölle lahjoittaneiden nimet sekä lahjoitusten yhteissumman, mikäli keräyslomakkeella näin on toivottu.

Merkkipäivälahjoitus

Muistolahjoitus

Voit kunnioittaa edesmenneen muistoa Etelä-Suomen Syöpäyhdistykselle osoitetulla muistolahjoituksella. Yhteisellä keräyksellä voidaan kukkien tai yksittäisten muistoadressien sijasta tukea Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen työtä.

Näin toteutat muistolahjoituksen:

1. Täytä alla oleva lomake ja lähetä se painamassa LÄHETÄ-kuvaketta.
  2. Ilmoita muistettavan henkilön läheisille, miten he voivat muistolahjoituksen tehdä (Voit käyttää seuraavaa viestiä, muuttaen esimerkkinimen kohdalle vainajan nimen, eli esim. muistolahjoitus / Lempi Lempiö):
    Tee muistolahjoitus Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilille Nordea FI16 1555 3000 1254 77. Kirjoita tilisiirron viestikenttään muistolahjoitus sekä X X. Halutessasi kirjoita viestikenttään myös oma nimesi, joka ilmoitetaan yhteyshenkilölle muistolahjoituskeräyksen kokonaissumman ilmoittamisen yhteydessä.
  3. Ilmoitamme lomakkeen tietojen perusteella yhteyshenkilölle yhteissumman ja ilmoitetut lahjoittajien nimet.

Muistolahjoitus

• Kirjoita viestikenttään henkilön nimi, jonka muistoa haluat lahjoituksen muodossa kunnioittaa.

Testamenttilahjoitus

Testamentin voi tehdä itse. Sen laadinnassa on kuitenkin hyvä käyttää asiantuntijaa, koska testamentti on tehtävä tiettyjen muotomääräyksien mukaisesti. Asiantuntijoita ovat lakimiehet, juristit, notaarit jne.

Tästä voit lukea testamenttioppaamme Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen testamenttiopas 2024

Tästä voit ladata testamenttioppaamme Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen ladattava testamenttiopas 2024 (pdf)

Jos haluat keskustella tai kysyä testamenttilahjoittamisesta, olethan yhteydessä Inge-Britiin:

Inge-Brit Barkholt, toiminnanjohtaja, p. 044 730 3301

Rahankeräyslupa

Rahankeräyslupa: Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen rahankeräyslupa RA/2021/1596. Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus. Myöntämisajankohta 25.11.2021. Lupa on voimassa 1.1.2022 alkaen toistaiseksi. Lupa on voimassa Uudenmaan, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maakuntien alueella. Saadut lahjoitusvarat käytetään yhdistyksen toiminnan kehittämiseen syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Yhdistys tarjoaa syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen maksutonta henkilökohtaista neuvontaa, ohjausta ja tukea kaikissa sairauden vaiheissa.

Södra Finlands Cancerförenings penninginsamlingstillstånd Nr RA/2021/1596. Beviljare av penninginsamlingstillståndet: Polisstyrelsen. Tidpunkt för beviljandet 25.11.2021. Tillståndet gäller 1.1.2022 tills vidare. Tillståndet gäller i landskapen Nyland, Egentliga Tavastland och Päijänne-Tavastland. De insamlade medlen ska användas till att utveckla föreningens verksamhet till förmån för cancerpatienter och deras anhöriga. Föreningen erbjuder cancerpatienter och deras närstående avgiftsfri personlig rådgivning, handledning och stöd i alla skeden av sjukdomen.