Lahjoita ja tue toimintaamme

Joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Kenenkään ei pitäisi jäädä sairautensa kanssa yksin. Tukemalla työtämme autat meitä toimimaan sairastuneiden ja heidän läheistensä tukena ja toivona. Voit esim. tehdä kertalahjoituksen, järjestää oman merkkipäivä- tai muistokeräyksen tai muistaa yhdistystä testamentissasi.

Tee lahjoitus syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi!

Kertalahjoitus

Pienistä summista kertyy iso puro. Anna apusi jo tänään, tee tilisiirto:

Nordea FI16 1555 3000 1254 77

Laskun viestikenttään merkintä: ”lahjoitus”

Kiitos!

Merkkipäivälahjoitus

Monet yritykset ja yksityiset henkilöt ovat kukkien sijasta toivoneet merkkipäiväänsä muistavien antavan lahjoituksensa Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnan tukemiseksi.

Näin toteutat merkkipäivälahjoituksen:

1. Täytä alla oleva lomake ja lähetä se.
  2. Pyydä kutsussa tai muussa viestissä merkkipäivääsi muistavien osoittamaan huomionosoitukset Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilille
    Nordea FI16 1555 3000 1254 77
  3. Pyydä lahjoittajia kirjoittamaan tilisiirron viestikenttään antamasi henkilökohtainen viesti, esim. Kalle 50 v sekä onnittelija / onnittelijoiden nimet.

Ilmoitamme merkkipäivää viettävälle henkilölle tehdyt lahjoitukset sekä lahjoitusten yhteissumman, lomakkeen toiveen mukaisesti.

Merkkipäivälahjoitus

Muistolahjoitus

Voit kunnioittaa edesmenneen muistoa Etelä-Suomen Syöpäyhdistykselle osoitetulla muistolahjoituksella.  Yhteisellä keräyksellä voidaan kukkien tai yksittäisten muistoadressien sijasta tukea Syöpäyhdistyksen työtä.

Näin toteutat muistolahjoituksen:

1. Täytä alla oleva lomake ja lähetä se.
  2. Tee muistolahjoitus Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilille
    Nordea FI16 1555 3000 1254 77. Kirjoita tilisiirron viestikenttään muistolahjoitus sekä vainajan nimi esim. muistolahjoitus / Lempi Lempiö.
  3. Ilmoitamme lomakkeen tietojen perusteella muistettavan henkilön lähiomaiselle muistolahjoittajan/lahjoittajien nimet sekä yhteissumman.

Muistolahjoitus

• Kirjoita viestikenttään henkilön nimi, jonka muistoa haluat lahjoituksen muodossa kunnioittaa.

Testamenttilahjoitus

Testamentin voi tehdä itse. Sen laadinnassa on kuitenkin hyvä käyttää asiantuntijaa, koska testamentti on tehtävä tiettyjen muotomääräyksien mukaisesti. Asiantuntijoita ovat lakimiehet, juristit, notaarit jne.

Tästä voit ladata testamenttioppaamme (pdf):

Testamenttiopas, Etelä-Suomen Syöpäyhdistys, 2021

Jos haluat keskustella tai kysyä testamenttilahjoittamisesta, olethan yhteydessä Inge-Britiin tai Tuuliin:

Inge-Brit Barkholt, toiminnanjohtaja, p. 044 730 3301
Tuuli Charalambous, varainhankinnan ja viestinnän koordinaattori, p. 044 730 3306

Rahankeräyslupa

Rahankeräyslupa: Etelä-Suomen Syöpäyhdistys – Södra Finlands Cancerförening ry
Luvan myöntäjä: Poliisihallitus

Lupa nro RA/2019/242, myöntämisajankohta 14.3.2019, keräyksen toimeenpanoaika 1.5.2019-31.12.2021 ja lupa on voimassa Uudenmaan , Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maakuntien alueella. Saadut lahjoitusvarat käytetään pääsääntöisesti keräyksen toimeenpanoaikana.

Kerätyt varat käytetään Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun kehittämiseen ja laajentamiseen sekä syövän torjunnan ennaltaehkäisevään neuvonta-, koulutus- ja viestintätyöhön.