Yrityksille

Haastamme teidät mukaan tekemään hyväntekeväisyyttä ja auttamaan ihmisiä elämään hyvää elämää ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Tukemalla Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa autatte meitä toimimaan alueemme syöpää sairastavien aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi. Tarjoamme maksuttomia, matalan kynnyksen neuvontapalveluja sekä monipuolista ryhmä-, kurssi- ja vertaistukitoimintaa.

Lisää tietoa tekemästämme työstä: https://www.essy.fi/neuvonta-ja-tuki/

Tukemisen eri tavat

Yrityslahjoitus

Tukemalla Etelä-Suomen Syöpäyhdistystä rahalahjoituksella olette mukana mahdollistamassa toimintamme jatkuvuutta. Tekemällä lahjoituksen viestitte samalla henkilökunnallenne ja asiakkaillenne, että vastuullisuus on teille tärkeää ja että haluatte tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Joka kolmas sairastuu syöpään jossakin vaiheessa elämää, joten syöpä koskettaa tavalla tai toisella meistä jokaista.

Voitte tehdä lahjoituksen esimerkiksi yrityksenne merkkipäivän kunniaksi tai joulun alla.

Tapahtumasponsorointi

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys järjestää vuosittain useita erilaisia tapahtumia sairastuneille ja heidän läheisilleen sekä muille, joita syöpään ja terveyteen liittyvät asiat kiinnostavat.

Teidän yrityksellänne on mahdollisuus toimia tapahtumasponsorinamme. Voitte tukea tapahtuman järjestämistä joko rahallisesti tai esimerkiksi tavaraa tai osaamistanne lahjoittamalla. Yksityiskohdista sovitaan erikseen.

Järjestämme mm.

• yleisöluentoja ja webinaareja eri aiheista
  • Pink Power -hemmottelupäivän naisille, joita syöpä koskettaa
  • avointen ovien päiviä toimitiloissamme

Tuotemyynnistä lahjoitus

Yrityksenne voi tukea toimintaamme myös lahjoittamalla jonkun tietyn tuotteen myynnistä osan Etelä-Suomen Syöpäyhdistykselle. Tuotteesta ja kampanja-ajasta sovitaan erikseen.

Yhteydenotto

Mahdollisuuksia Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tukemiseen on monenlaisia. Myös yritysvapaaehtoisuus ja yrityksen henkilökunnan oman keräyksen järjestäminen sekä tuote- tai palvelualennusten tarjoaminen jäsenillemme on mahdollista.

Olkaa yhteydessä varainhankinnan ja viestinnän koordinaattoriin Tuuliin sähköpostitse tai puhelimitse.

Voimme lähettää laskun lahjoitusta varten sähköpostitse, ja myös verkkolaskulla tai tilisiirrolla maksaminen on mahdollista.

Tuuli Charalambous
Varainhankinnan ja viestinnän koordinaattori
p. 044 730 3306, tuuli.charalambous(at)essy.fi

Essyn yritysyhteistyön periaatteet

Toivomme yrityskumppaneiksemme yrityksiä, joille ihmisten hyvinvointi ja terveys on tärkeää.

Lue lisää yhdistyksemme yritysyhteistyön periaatteista (PDF):

Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen yritysyhteistyön periaatteet

Rahankeräyslupa

Rahankeräyslupa: Etelä-Suomen Syöpäyhdistys – Södra Finlands Cancerförening ry
Luvan myöntäjä: Poliisihallitus

Lupa nro RA/2019/242, myöntämisajankohta 14.3.2019, keräyksen toimeenpanoaika 1.5.2019-31.12.2021 ja lupa on voimassa Uudenmaan , Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maakuntien alueella. Saadut lahjoitusvarat käytetään pääsääntöisesti keräyksen toimeenpanoaikana.

Kerätyt varat käytetään Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen neuvontapalvelun kehittämiseen ja laajentamiseen sekä syövän torjunnan ennaltaehkäisevään neuvonta-, koulutus- ja viestintätyöhön.