Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, vierailuja, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Espoo

Järjestämme toimintaa ja vertaistukea espoolaisille syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen.

Hyvinkää

Toimintaa, tukea ja tapahtumia Hyvinkäällä.

Hämeenlinna

Tukihenkilöt, kuntoutusohjaaja ja monipuolinen toiminta syöpään sairastuneiden tukena ja ilona.

Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Kirkkonummi

Tule mukaan Kirkkonummen paikallisosaston toimintaan, mukavien ihmisten seuraan. Oletpa itse syöpäpotilas tai syöpäpotilaan läheinen, kaikille löytyy vertainen ja saat tukea, jota annamme sinun hyväksesi.

Lahti

Tietoa, tukea, toivoa ja toimintaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen Lahden alueella.

Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Mäntsälä

Tarjoamme syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen virkistystä ja tukea.

Orimattila

Orimattilan kerho kokoontuu kerran kuussa ja kutsuu mukaan sairastuneita sekä heidän läheisiään.

Porvoo

Tarjoamme apua syöpään sairastuneille ja siitä kuntoutuville sekä heidän omaisilleen. Kutsumme sinut mukaan saamaan tietoa, keskustelemaan ja virkistäytymään.

Riihimäki

Keskusteluapua, tukihenkilötoimintaa sekä tapahtumia syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen.

Borgå

I Borgå verkar föreningens svenska patientklubb.

Helsingfors

Ny frivillaga medlemmer är varmt välkommen till föreningen för att börja organisera svenska patienklubbens verksamheten i huvudstadsregionen. Södra Finlands Cancerföreningen hjälper och stödjar.

Lovisa

I Lovisa verkar föreningens svenska avdelning.

Västra Nyland

Västra Nyland Cancerklubb är förening för svenskspråkiga cancerpatienter och anhöriga samt stödmedlemmar.