Espoo

Järjestämme toimintaa ja vertaistukea espoolaisille syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen.

Osastoillat

Kevään 2019 osastoillat järjestetään tiistaisin klo 17:00  Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1 A, 3. krs

14.5. Kevätjuhla

Keskusteluillat – Kaikille avoimet keskusteluillat järjestetään Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1 A, 3.krs. kuukauden ensimmäisenä maanantaina 7.1., 4.2., 4.3., 1.4. ja 6.5. klo 16:00–17:30. Potilaiden omaiset ovat tervetulleita mukaan.

Liikuntaa

Jooga maanantaisin klo 14:00–15:15 Tapiolan palvelukeskuksen liikuntasali, Länsituulentie 1 A, 3. krs. Kevätkauden viimeinen jooga 29.4.

Asahi-liikuntaa keskiviikkoisin klo 17:00–17:50 Tuulimäen liikuntatilan judosali 2, Itätuulenkuja 9. Kevään viimeinen tapaaminen 22.5.

Kuntotanssi torstaisin klo 9:00–9:45 Tapiolan palvelukeskuksen liikuntasali, Länsituulentie 1 A, 3. krs. Kevään viimeinen tapaaminen 23.5.

Pilates perjantaisin klo 10:30–11:30 Tuulimäen liikuntatilan judosali 1, Itätuulenkuja 9. Kevään viimeinen tapaaminen 24.5.

Vesijumppa Reumayhdistyksen kanssa Leppävaaran uimahallissa maanantaisin klo 15:15–16:00 sekä keskiviikkoisin klo 19:00–19:45 ja 19:45–20:30 sekä Keski-Espoon uimahallissa torstaisin klo 19:45–20:30. Muut kuin 68+sporttikorttilaiset tai espoolaiset takuueläkkeen saajat maksavat uimahallin sisäänpääsymaksun. Vesijumpat päättyvät viikolla 20.

Ilmoittautumiset liikuntoihin sähköpostilla essyespoo(at)gmail.com tai p. 045 236 0230. Liikuntoihin (paitsi vesijumppa) voi ilmoittautua myös tulemalla paikan päälle yllä olevan aikataulun mukaisesti. Osallistuminen on maksutonta Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n syöpää sairastaville tai sairastaneille espoolaisille jäsenille. Paikkojen mahdollisesti täyttyessä etusija annetaan hiljattain sairastuneille tai toipuville. Muutoksista ilmoitetaan täällä kotisivullamme.

Kulttuuria

To 25.4. klo 19:00 The Elvis Concert 2019, Savoy-teatteri, Kasarmikatu 46-48.
Lippu 28 €. Ilmoittautuminen ja maksu 28.12.2018 mennessä. Tapahtuma on yhteinen Helsingin osaston kanssa.
Maalis-huhtikuussa opastuskierros Amos Rexin upouuteen taloon ja ajankohtaisiin näyttelyihin. Opastuskierroksen tarkka ajankohta vahvistuu myöhemmin. Pääsylippu 12 €, museokortilla ilmainen sisäänpääsy.

Kulttuuritilaisuuksiin sitovat ilmoittautumiset ja maksu tapahtuman kohdalla mainittuun päivämäärään mennessä. Lippuja voi tiedustella myös ilmoittautumispäivän jälkeen. Liput jaetaan ennen tilaisuuden alkua. Ilmoittautuminen joko sähköpostilla essy.espoo(at)gmail.com, puhelimitse tai tekstiviestillä 041 525 0625. Ilmoittautua voi myös osastoilloissa. Maksu osaston tilille FI71 8000 2105 1179 30 (ei jäsenmaksuja) ja maksuun maininta, mitä tilaisuutta maksu koskee.

Matkat ja retket

Ke 15.5. Ruukkikierros jouduttiin perumaan vähäisen ilmoittautuneiden määrän vuoksi.

Jos olet Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, et tarvitse erillistä jäsenmaksua osallistuaksesi Espoon osaston toimintaan.  Liikuntaryhmät ovat maksuttomia yhdistyksen syöpää sairastaville tai sairastaneille jäsenille. Kulttuuri-, matka- ja retkitarjonta on maksullista, jäsenille voi olla alennuksia.

Tiedustelut myös p. 045 236 0230

Ammatillinen toiminta

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Anne Vuorenlehto, p. 040 754 3779 ja sähköposti anne.vuorenlehto(at)kolumbus.fi