Espoo

Järjestämme toimintaa ja vertaistukea espoolaisille syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen.

Osastoillat

Syksyn 2019 osastoillat järjestetään tiistaisin klo 17:00  Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1 A, 3. krs

12.11. Esitelmä: Opas Espoon taidemuseo Emmasta esittelee parhaat palat Rut Brykin näyttelystä ja Saastamoisen säätiön kokoelmasta.
10.12. Joulujuhla.

Keskusteluillat – Kaikille avoimet keskusteluillat järjestetään Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1 A, 3.krs. kuukauden ensimmäisenä maanantaina 2.9., 7.10., 4.11. ja 2.12.2019 klo 16:00–17:30. Mukana on koulutettu vertaistukihenkilö ja potilaiden omaiset ovat tervetulleita mukaan.

Liikuntaa

Jooga maanantaisin klo 14:00–15:15 Tapiolan palvelukeskuksen liikuntasali, Länsituulentie 1 A, 3. krs. Syyskausi 2.9.–25.11.2019.

Asahi-liikuntaa keskiviikkoisin klo 17:00–17:50 Tuulimäen liikuntatilan judosali 2, Itätuulenkuja 9. Syyskausi 4.9.–11.12.2019.

Kuntotanssi torstaisin klo 9:00–9:45 Tapiolan palvelukeskuksen liikuntasali, Länsituulentie 1 A, 3. krs. Syyskausi 5.9.–12.12.2019.

Pilates perjantaisin klo 10:30–11:30 Tuulimäen liikuntatilan judosali 1, Itätuulenkuja 9. Syyskausi 6.9.–13.12.2019.

Vesijumppa Nivel- ja Reumayhdistysten kanssa Leppävaaran uimahallissa maanantaisin klo 15:15–16:00 sekä keskiviikkoisin klo 19:00–19:45 ja 19:45–20:30 sekä Keski-Espoon uimahallissa torstaisin klo 19:45–20:30. Syyskausi 26.8.–12.12.2019.
Muut kuin 68+sporttikorttilaiset tai espoolaiset takuueläkkeen saajat maksavat uimahallin sisäänpääsymaksun. Sitovat ilmoittautumiset alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Ilmoittautumiset liikuntoihin sähköpostilla essyespoo(at)gmail.com tai p. 045 236 0230. Liikuntoihin (paitsi vesijumppa) voi ilmoittautua myös tulemalla paikan päälle yllä olevan aikataulun mukaisesti. Osallistuminen on maksutonta Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n syöpää sairastaville tai sairastaneille espoolaisille jäsenille. Paikkojen mahdollisesti täyttyessä etusija annetaan hiljattain sairastuneille tai toipuville. Muutoksista ilmoitetaan täällä kotisivullamme.

Kulttuuria

To 14.11. klo 19:00 Rakkauskirjeitä-näytelmä, Espoon kaupunginteatteri, Revontulentie. Rooleissa Seela Sella ja Esko Roine. Lippu jäsenille 30 € ja muille 36 €. Ilmoittautuminen ja maksu 10.10. mennessä.

La 7.12. klo 8:30 retki Hämeenlinnaan. Hinta 70-88 € riippuen matkustajamäärästä. Hinta sisältää bussikuljetukset, kahvit ja ruoan sekä opastuksen Hämeenlinnassa ja joulumarkkinat. Lähtö Helsingin Rautatientorilta ja paluu samaan paikkaan. Ilmoittautuminen 5.11. mennessä. Retki on yhteinen Helsingin osaston kanssa.

Kulttuuritilaisuuksiin sitovat ilmoittautumiset ja maksu tapahtuman kohdalla mainittuun päivämäärään mennessä. Lippuja voi tiedustella myös ilmoittautumispäivän jälkeen. Liput jaetaan ennen tilaisuuden alkua. Ilmoittautuminen joko sähköpostilla essy.espoo(at)gmail.com, puhelimitse tai tekstiviestillä 041 525 0625. Ilmoittautua voi myös osastoilloissa. Maksu osaston tilille FI71 8000 2105 1179 30 (ei jäsenmaksuja) ja maksuun maininta, mitä tilaisuutta maksu koskee.

Jos olet Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, et tarvitse erillistä jäsenmaksua osallistuaksesi Espoon osaston toimintaan.  Liikuntaryhmät ovat maksuttomia yhdistyksen syöpää sairastaville tai sairastaneille jäsenille. Kulttuuri-, matka- ja retkitarjonta on maksullista, jäsenille voi olla alennuksia.

Tiedustelut myös p. 045 236 0230

Espoon paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Yhteystiedot