Espoo

Järjestämme toimintaa ja vertaistukea espoolaisille syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen.

Paikallistoiminta on nyt käynnistymässä tauon jälkeen.

Huomioithan toimintaan osallistuessasi seuraavat Essyn suositukset:

• Suosittelemme maskin käyttöä paikallistoiminnassa.
  • Olet saanut kaksi koronarokotetta tai olet sairastanut koronan viimeisen kuuden kuukauden aikana.
  • Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.

Osastoillat

Osastoillat järjestetään kuukauden toisena tiistaina klo 17:00 Tapiolan palvelukeskuksessa, Länsituulentie 1 A, 3. krs.

9.11. Vieraana Sirkka Vesalainen Suomen nivelyhdistyksestä

14.12. Joulujuhla/40-vuotisjuhla

Kulttuuri

Ke 3.11. klo 14:00 Tapiola Sinfonietta iltapäiväkonsertti. Kaija Saariahon Nymphea Reflections ja Francois-Joseph Gossecin Sinfonia 17 äänelle. Lippu 20 €/ kpl Ilmoittautuminen ma 18.10. mennessä.

To 25.11. klo 15.00-16.00 Maalauksen arvoitus, EMMA. Virolaisen modernistin Konrad Mägin (1878-1925) retrospektiivinen näyttely. Mägi on Viron kultakauden taiteen merkittävin edustaja. Värikylläisiä töitä. Sisäänpääsymaksu 12 € ja yli 70-vuotiaat ilmaiseksi. Opastus.

Kulttuuritilaisuuksiin sitova ilmoittautuminen ja maksu sekä peruutukset viimeistään tapahtuman kohdalla mainittuun päivään mennessä. Ilmoittautuminen osastoilloissa, sähköpostitse essy.espoo(at)gmail.com tai puhelimitse tai tekstiviestillä 041 525 0625. Maksu Etelä-Suomen Syöpäyhdistys Espoon osaston tilille FI36 1555 3000 1268 63 (Huom! Tilinumero on muuttunut, ei jäsenmaksuja).

Maksulomakkeeseen maininta, mitä tilaisuutta maksu koskee. Lippuja voi tiedustella myös ilmoittautumispäivän jälkeen. Liput jaetaan paikan päällä ennen tilaisuuden alkua. Kulttuuritilaisuudet ovat yhteisiä Helsingin paikallisosaston kanssa.

Liikunta

Joogalauantai 20.11.2021 klo 11-15 Karhusaaressa. Ohjaajana Milla.
Mukaan mahtuu 10 henkilöä. Sponsoroitu hinta noin 50 €, mukana on ruoka. Ilmoittautuminen 11.11. mennessä sähköpostilla essyespoo(at)gmail.com tai puhelimitse 045 2360 230 tai 050 3622 114. Tilaisuus järjestetään, mikäli ilmoittautumisia on riittävästi (10 henkilöä).

Muut liikuntaryhmät, katso Liikuntaryhmät

Muista tapahtumista ja tapahtumien muutoksista tietoa täällä kotisivullamme.

Jos olet Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, et tarvitse erillistä jäsenmaksua osallistuaksesi Espoon osaston toimintaan.  Liikuntaryhmät ovat maksuttomia yhdistyksen syöpää sairastaville tai sairastaneille jäsenille. Kulttuuri-, matka- ja retkitarjonta on maksullista, jäsenille voi olla alennuksia.

Essyn neuvontapalvelu

Neuvontahoitaja Satu Forsström p. 050 408 8420 ma-pe klo 9-15.
Sadun kautta saat yhteyden tukihenkilöihin myös koronarajoitusten aikana.

Essyn kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Essyn yhteystiedot

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tuulikki Kaski, p. 050 362 2114 ja sähköposti tuulikki.kaski(at)gmail.com