Espoo

Järjestämme toimintaa ja vertaistukea espoolaisille syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen.

Espoon paikallisosaston toiminta on tauolla koko kevätkauden.
Pyrimme käynnistämään toiminnan syksyllä, mikäli koronatilanne sen sallii.

Osastoillat

Osastoillat ovat tauolla koko kevätkauden.

Liikunta

Uutta keväällä 2021: Katso Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sivuilta tietoa etäliikuntatuokioista, jotka ovat avoimia kaikille syöpää sairastaneille ja sairastaville paikkakunnasta riippumatta:
Syöpää sairastaville tarjotaan liikuntaa | Lounais-Suomen Syöpäyhdistys (lounais-suomensyopayhdistys.fi)

Kulttuuritilaisuuksiin sitovat ilmoittautumiset ja maksu sekä peruutus viimeistään tapahtuman kohdalla mainittuun päivään mennessä. Lippuja voi tiedustella myös ilmoittautumispäivän jälkeen. Liput jaetaan paikan päällä ennen tilaisuuden alkua. Ilmoittautuminen joko sähköpostilla essy.espoo(at)gmail.com, puhelimitse tai tekstiviestillä 041 525 0625. Ilmoittautua voi myös osastoilloissa. Maksu Etelä-Suomen Syöpäyhdistys Espoon osaston tilille FI36 1555 3000 1268 63 (Huom! Tilinumero on muuttunut, ei jäsenmaksuja).  Maksuun maininta, mitä tilaisuutta maksu koskee. Kulttuuritilaisuudet ovat yhteisiä Helsingin paikallisosaston kanssa.

Muista tapahtumista ja tapahtumien muutoksista tietoa täällä kotisivullamme.

Jos olet Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, et tarvitse erillistä jäsenmaksua osallistuaksesi Espoon osaston toimintaan.  Liikuntaryhmät ovat maksuttomia yhdistyksen syöpää sairastaville tai sairastaneille jäsenille. Kulttuuri-, matka- ja retkitarjonta on maksullista, jäsenille voi olla alennuksia.

Essyn neuvontapalvelu

Neuvontahoitaja Satu Forsström p. 050 408 8420 ma-pe klo 9-15.
Sadun kautta saat yhteyden tukihenkilöihin myös koronarajoitusten aikana.

Essyn kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Essyn yhteystiedot

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tuulikki Kaski, p. 050 362 2114 ja sähköposti tuulikki.kaski(at)gmail.com