Espoo

Järjestämme toimintaa ja vertaistukea espoolaisille syöpäpotilaille ja heidän omaisilleen.

Espoon paikallisosaston sisätiloissa tapahtuva toiminta on tauolla 1.12.2020–31.3.2021 koronatilanteen vuoksi

Vuosikokous

Espoon paikallisosaston vuosikokous pidetään keskiviikkona 10.2.2021 klo 17:00 Tapiolassa EYJ:n tiloissa, osoitteessa Kauppamiehenkatu 6. Kokoukseen tulee koronatilanteen vuoksi ilmoittautua etukäteen. Ilmoittautumisia ottaa vastaan Tuulikki Kaski p. 050 362 2114.

Osastoillat

Osastoillat suunnitteilla pidettäväksi keväällä 2021 tiistaina 13.4 ja 11.5.

Ulkoliikuntaa perjantaisin klo 10:45. Tapaaminen hotelli Gardenin edessä ja kävellen Silkkiniitylle, jossa jumppaamme pilatestunnin ohjaaja Jennyn kanssa. Mahdollisuuksien mukaan kävelysauvat mukaan. Ensimmäinen tunti 15.1.2021. Jatkuu toistaiseksi joka perjantai. Säävaraus.

Kultuuritilaisuuksia suunnitteilla keväällä 2021:

Ke 14.4. klo 14:00 Teatterimuseo, Kaapelitehdas, Helsinki. Ohjelmallinen tilaisuus kestää 1-1,5 tuntia. Hinta noin 20 €/hlö.

Ke 19.5. klo 13:00–15:00 Villa Kokkonen, Järvenpää. Opastettu taiteilijakotikierros konserttihetken kera. Päälle nautimme kakkukahvit. Sisäänpääsy 13 €, museokortilla ilmaiseksi. Kakkukahvit 5,50 €/hlö. Kuljetus Espoosta henkilöautoilla.

Kulttuuritilaisuuksiin sitovat ilmoittautumiset ja maksu sekä peruutus viimeistään tapahtuman kohdalla mainittuun päivään mennessä. Lippuja voi tiedustella myös ilmoittautumispäivän jälkeen. Liput jaetaan paikan päällä ennen tilaisuuden alkua. Ilmoittautuminen joko sähköpostilla essy.espoo(at)gmail.com, puhelimitse tai tekstiviestillä 041 525 0625. Ilmoittautua voi myös osastoilloissa. Maksu Etelä-Suomen Syöpäyhdistys Espoon osaston tilille FI36 1555 3000 1268 63 (Huom! Tilinumero on muuttunut, ei jäsenmaksuja).  Maksuun maininta, mitä tilaisuutta maksu koskee. Kulttuuritilaisuudet ovat yhteisiä Helsingin paikallisosaston kanssa.

Muista tapahtumista ja tapahtumien muutoksista tietoa täällä kotisivullamme.

Jos olet Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen, et tarvitse erillistä jäsenmaksua osallistuaksesi Espoon osaston toimintaan.  Liikuntaryhmät ovat maksuttomia yhdistyksen syöpää sairastaville tai sairastaneille jäsenille. Kulttuuri-, matka- ja retkitarjonta on maksullista, jäsenille voi olla alennuksia.

Espoon paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tuulikki Kaski, p. 050 362 2114 ja sähköposti tuulikki.kaski(at)gmail.com