Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Kokoontumiset

Lohjan osasto kokoontuu kuukauden 2. maanantaina  klo 13:30, Punakaneli-Apuomenan tiloissa, Suurlohjankatu 21-23 A, Lohja.

Syksyn tapaamisten teemoina mm. iloa ja voimaa luontokuvista, virkistävää tuolijumppaa, lauletaan yhdessä ja tietovisailta.

13.11. Vieraaksemme saapuu ESSYN uusi toiminnanjohtaja INGE-BRIT BARKHOLT sekä yhteislaulua ULLA-MAIJAN johdolla.

Tapaamiset

kahvittelun ja seurustelun merkeissä kuukauden viimeisenä maanantaina, 30.10., 27.11. sekä joulukahvit 18.12. alkaen klo 14:00, Laurinkatu 61 Kahvila Liisassa. Seuraa verkkosivujamme ja
paikallislehtien ilmoittelua.

Syksyllä pyrimme järjestämään liikuntapainotteisen syysretken lähiseudulle. Perinteistä joulujuhlaa vietämme ruokailun ja teatterin/konsertin merkeissä, ajankohdat tarkentuvat syksyn aikana.

Seuraa ilmoittelua: Länsi-Uusimaa, Länsi-Uusimaa Ilta sekä Vihdin Uutisten järjestöpalstoilta ja täältä Lohjan osaston kotisivulta.

Tapahtunutta

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemailtapäivä 6.4.2017

Painopisteinä teemapäivässä olivat syövän tunnistaminen, kevätauringolta suojautuminen ja ihonhoito. Teemapäivän järjestivät yhteistyössä Essy/Lohjan osasto ja Lohjan Laurean AMK:n sairaanhoito-opiskelijat.

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemapäivä 6.4.2017 veti salin täyteen Lohjalla.

Tilaisuudessa oli tarjolla tietoa syövästä ja Essyn toiminnasta.

Lisätiedot:

Armi Koskinen, puheenjohtaja, p. 040 718 7900 ja armi.koskinen(at)saunalahti.fi