Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Kokoontumiset

Lohjan osasto kokoontuu 8.1., 12.2., 12.3. ja 9.4.2018 klo 13:30 järjestötila Punakanelissa, Suurlohjankatu 21-23 A, Lohja.

Kevään tapaamisten teemoina: istumajumppa ja yhteislaulu (tammikuu), tietovisailua ja vapaata keskustelua (helmikuu), vuosikokous (maaliskuu), luento, aihe ja luennoitsija tarkentuvat myöhemmin (huhtikuu).

Tapaamiset

Vapaamuotoisia keskustelutapaamisia kahvikupin ääressä 29.1., 26.2., 26.3. ja 23.4.2018 klo 14:00 alkaen Laurinkatu 61, Kahvila Liisassa.

Kevätkaudelle suunnitteilla konsertti Lohjalla, ajankohdasta ilmoitetaan myöhemmin. Perinteinen kevätretki toukokuussa, retken kohde ja tarkempi aika tarkentuvat myöhemmin.

Seuraa ilmoittelua: Länsi-Uusimaa, Länsi-Uusimaa Ilta sekä Vihdin Uutisten järjestöpalstoilta ja täältä Lohjan osaston kotisivulta.

Lisätiedot:

Armi Koskinen, puheenjohtaja, p. 040 718 7900 ja armi.koskinen(at)saunalahti.fi

Tuula Meuronen, p. 0400 759 430 ja tuula.meuronen(at)outlook.com

Tapahtunutta

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemailtapäivä 6.4.2017

Painopisteinä teemapäivässä olivat syövän tunnistaminen, kevätauringolta suojautuminen ja ihonhoito. Teemapäivän järjestivät yhteistyössä Essy/Lohjan osasto ja Lohjan Laurean AMK:n sairaanhoito-opiskelijat.

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemapäivä 6.4.2017 veti salin täyteen Lohjalla.

Tilaisuudessa oli tarjolla tietoa syövästä ja Essyn toiminnasta.