Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Kokoontumiset

Lohjan osasto kokoontuu kuukauden toisena maanantaina 10.9., 8.10. ja 12.11.2018 klo 14:00 järjestötila Punakanelissa, Suurlohjankatu 21-23 A, Lohja.

Syksyn tapaamisten teemoina mm. luentoja, tietovisailua, istumajumppaa, yhteislaulua ja runoutta. Ohjelmien tarkemmat ajankohdat tarkentuvat myöhemmin.

Tapaamiset

Vapaamuotoisia keskustelutapaamisia kahvikupin ääressä 24.9., 29.10., 26.11. ja 17.12.2018 klo 14:00 alkaen Laurinkatu 61, Kahvila Liisassa.

Syyskauden aikana pyrimme järjestämään kuntoilupainoitteisen syysretken.

Pikkujoulua vietämme ruokailun ja teatterin/konsertin merkeissä.

Seuraa ilmoittelua:Länsi-Uusimaa sekä Vihdin Uutisten järjestöpalstoilta

Ammatillinen toiminta

Lisätiedot:

Armi Koskinen, puheenjohtaja, p. 040 718 7900 ja armi.koskinen(at)saunalahti.fi

Tuula Meuronen, p. 0400 759 430 ja tuula.meuronen(at)outlook.com

Tapahtunutta

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemailtapäivä 6.4.2017

Painopisteinä teemapäivässä olivat syövän tunnistaminen, kevätauringolta suojautuminen ja ihonhoito. Teemapäivän järjestivät yhteistyössä Essy/Lohjan osasto ja Lohjan Laurean AMK:n sairaanhoito-opiskelijat.

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemapäivä 6.4.2017 veti salin täyteen Lohjalla.

Tilaisuudessa oli tarjolla tietoa syövästä ja Essyn toiminnasta.