Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Kokoontumiset

Lohjan osasto kokoontuu kuukauden toisena maanantaina järjestötila Punakanelissa, Suurlohjankatu 21-23 A, Lohja.

Syksyn 2019 kokoontumiset 9.9., 14.10. ja 11.11. klo 14:00 alkaen. Teemoina mm. Iloa ja voimaa luontokuvista, kokemuksia Sisilian matkasta, tietovisailua, istumajumppaa, yhteislaulua ja runoutta. Ohjelmien ajankohdat tarkentuvat myöhemmin.

Tapaamiset

Vapaamuotoisia keskustelutapaamisia kahvikupin ääressä 30.9., 28.10., 25.11. ja 16.12.2019 alkaen klo 14:00, Kahvila Liisassa, Laurinkatu 61, Lohja

Seuraa ilmoittelua:Länsi-Uusimaan sekä Vihdin Uutisten järjestöpalstoilta

Ammatillinen toiminta

Lisätiedot:

Armi Koskinen, puheenjohtaja, p. 040 718 7900 ja armi.koskinen(at)saunalahti.fi
Tuula Meuronen, vpj., p. 0400 759 430 ja tuula.meuronen(at)outlook.com

Tapahtunutta

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemailtapäivä 6.4.2017

Painopisteinä teemapäivässä olivat syövän tunnistaminen, kevätauringolta suojautuminen ja ihonhoito. Teemapäivän järjestivät yhteistyössä Essy/Lohjan osasto ja Lohjan Laurean AMK:n sairaanhoito-opiskelijat.

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemapäivä 6.4.2017 veti salin täyteen Lohjalla.

Tilaisuudessa oli tarjolla tietoa syövästä ja Essyn toiminnasta.