Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Kokoontumiset

Lohjan osasto kokoontuu kuukauden toisena tiistaina järjestötila Punakanelissa, Suurlohjankatu 21-23 A, Lohja.

Kevään 2020 kokoontumiset klo 14:00 alkaen seuraavasti:

14.1. Tietoa Asahi-terveysliikunnasta.

28.1. Vieraana kummihoitaja Satu Forsström Etelä-Suomen syöpäyhdistyksestä. (Huom! tämä ylimääräinen kuukausitapaaminen eikä samana päivänä ole tapaamista kahvila Liisassa).

11.2. Vuosikokous. Mukana Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt.

10.3. Ohjelmassa vapaata keskustelua/tietovisailua.

14.4. Infoa edunvalvonnasta.

Keskiviikkona 26.2. klo 16 alkaen avoin yleisöluento HYVÄ IKÄÄNTYMINEN, luennoitsijana Vappu Taipale.  Kaikille avoin tilaisuus järjestetään Järnefelt-salissa.

Osastolla ei ole toimintaa kesän aikana.

Tapaamiset

Vapaamuotoisia keskustelutapaamisia kahvikupin ääressä tiistaisin 25.2., 31.3. ja 28.4.2020 alkaen klo 14:00, Kahvila Liisassa, Laurinkatu 61, Lohja

Seuraa ilmoittelua:Länsi-Uusimaan sekä Vihdin Uutisten järjestöpalstoilta

Lohjan paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Lisätiedot:

Armi Koskinen, puheenjohtaja, p. 040 718 7900 ja armi.koskinen(at)saunalahti.fi (vuosikokoukseen saakka)
Tuula Meuronen, vpj., p. 0400 759 430 ja tuula.meuronen(at)outlook.com

Tapahtunutta

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemailtapäivä 6.4.2017

Painopisteinä teemapäivässä olivat syövän tunnistaminen, kevätauringolta suojautuminen ja ihonhoito. Teemapäivän järjestivät yhteistyössä Essy/Lohjan osasto ja Lohjan Laurean AMK:n sairaanhoito-opiskelijat.

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemapäivä 6.4.2017 veti salin täyteen Lohjalla.

Tilaisuudessa oli tarjolla tietoa syövästä ja Essyn toiminnasta.