Lohja

Tuemme syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään hoidon ja kuntoutumisen aikana, tavoitteena henkinen hyvinvointi ja jaksaminen sairauden kanssa. Tarjoamme myös vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, keskusteluja, luentoja, teatterikäyntejä ja joulujuhlia sekä opastamme jäseniä hakeutumaan kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille.

Koronatilanteen salliessa, on osastolla syksyllä 2020 seuraavanlaista toimintaa.

Kokoontumiset

Lohjan osasto kokoontuu kerran kuukaudessa järjestötila Punakanelissa, Suurlohjankatu 21-23 A, Lohja.

Huom! Osaston sisätiloissa tapahtuva toiminta on keskeytettynä 12.10. – 30.11.2020 koronatilanteen vuoksi.

Syksyn 2020 kokoontumiset seuraavasti:

22.9. klo 17 (huom! poikkeava kellon aika) Jäsenilta ja Roosa nauha -kampanjan aloitus. Alustajina toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt ja neuvontahoitaja Satu Forsström. Tilaisuus on peruttu!
13.10. klo 14 Tietoa edunvalvonnasta asiantuntijana Säästöpankin lakimies.

10.11. klo 14 Vieraana Inge-Brit Barkholt / Satu Forsström. Aiheet tarkentuvat vierailevien alustajien asiantuntemuksen perusteella.

Joulukuun (alustavasti 8.12.) tapaaminen perinteisesti pikkujoulun ja konsertin merkeissä. Päivämäärä lukitaan konserttikalenterin valmistuttua.

Seuraa ilmoittelua: Länsi-Uusimaan sekä Vihdin Sanomien järjestöpalstoilta.

Lohjan paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Lisätiedot:
Tuula Meuronen p. 0400 759 430,  tuula.meuronen(at)outlook.com

Tapahtunutta

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemailtapäivä 6.4.2017

Painopisteinä teemapäivässä olivat syövän tunnistaminen, kevätauringolta suojautuminen ja ihonhoito. Teemapäivän järjestivät yhteistyössä Essy/Lohjan osasto ja Lohjan Laurean AMK:n sairaanhoito-opiskelijat.

Terveyden edistäminen ja syöpä -teemapäivä 6.4.2017 veti salin täyteen Lohjalla.

Tilaisuudessa oli tarjolla tietoa syövästä ja Essyn toiminnasta.