Luennot

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys järjestää yhdessä eri alojen asiantuntijoiden kanssa luentoja, joiden aiheet koskettavat syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Suurin osa luennoista on verkkoluentoja, jotta mahdollisimman monella yhdistyksen alueella asuvalla olisi mahdollisuus osallistua.

Verkkoluennot

Verkkoluennot toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Osallistua voi tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite.

Ole itsesi paras ystävä
Tiistaina 14.2.2023 klo 16-17:30 Teams.
Otetaan ystävän päivänä hetki aikaa tärkeälle hyvinvointiteemalle nimikkeellä, Ole itsesi paras ystävä. Oletko jo luonut parhaan mahdollisen suhteen itseesi, vai olisiko hyödyllistä kehittää tilannetta. Oletko miettinyt, mihin kaikkeen sillä voi olla vaikutusta elämässäsi, jos suhde itseen paranee ja vahvistuu. Tervetuloa päivittämään elämäsi tärkeimmän suhteen tilaa avoimella ja rennolla mielellä.
Alustajana työterveyshoitaja, ratkaisukeskeinen valmentaja Minna Rajalin.
Ilmoittautuminen 10.2.2023 mennessä (huom! ilmoittautumisaikaa pidennetty) Essyn Lahden toimisto p. 044 730 3302 ma-to klo 9-15 tai lahti(at)essy.fi

Kuinka tuemme toisiamme ja vanhemmuuttamme?
Maanantaina 8.5.2023 klo 16-17:30 Teams.
Miten mennä eteenpäin, mistä voimavaroja, kun perheen toinen aikuinen sairastaa syöpää? Alustajana psykoterapeutti Olli Rauhala MIELI ry.
Ilmoittautuminen 2.5.2023 mennessä Kirsi Roos p. 044 730 3303 tai kirsi.roos(at)essy.fi