Luennot

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys järjestää yhdessä eri alojen asiantuntijoiden kanssa luentoja, joiden aiheet koskettavat syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Suurin osa luennoista on verkkoluentoja, jotta mahdollisimman monella yhdistyksen alueella asuvalla olisi mahdollisuus osallistua.

Verkkoluennot

Verkkoluennot toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Osallistua voi tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite.

Palliatiivinen hoito -verkkoluento

Tiistaina 24.9.2024 klo 17-18:30 Teams. Luennoitsijana osastonylilääkäri Nina Hanni.

Luennon jälkeen on varattu aikaa kysymyksille.

Ilmoittaudu 19.9.2024 mennessä sähköisellä lomakkeella, johon pääset tästä linkistä Sähköinen ilmoittautumislomake Palliatiivinen hoito -verkkoluennolle (Webropol)

Lisätietoja luennosta: Neuvontahoitaja Marja Sarvi p. 044 730 3305 tai marja.sarvi(at)essy.fi