Luennot

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys järjestää yhdessä eri alojen asiantuntijoiden kanssa luentoja, joiden aiheet koskettavat syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Suurin osa luennoista on verkkoluentoja, jotta mahdollisimman monella yhdistyksen alueella asuvalla olisi mahdollisuus osallistua.

Verkkoluennot

Verkkoluennot toteutetaan Microsoft Teamsissa, joka on maksuton videopuhelusovellus.  Osallistua voi tietokoneella tai puhelimella selaimen tai Teamsin oman sovelluksen kautta. Edellytyksenä on vain internet-yhteys ja sähköpostiosoite.

Voiko syövän synnyn estää? -verkkoluento

Tiistaina 13.2.2024 klo 16:30-17:45 Teams. Luennoitsijana syöpätautien erikoislääkäri, tutkimusjohtaja (Hus Syöpäkeskus) ja professori (Helsingin yliopisto) Peeter Karihtala.

Luennon jälkeen on varattu aikaa kysymyksille.

Ilmoittaudu 9.2.2024 mennessä sähköisellä lomakkeella, johon pääset tästä linkistä Sähköinen ilmoittautumislomake Voiko syövän synnyn estää? -verkkoluennolle (Webropol)

Lisätietoja luennosta: Neuvontahoitaja Marja Sarvi p. 044 730 3305 tai marja.sarvi(at)essy.fi

Syöpä, parisuhde ja seksuaalisuus -verkkoluento

Maanantaina 22.4.2024 klo 16:30-17:30 Teams. Luennoitsijana seksuaali- ja parisuhdeterapeutti Veera Kuuranta.

Syöpään sairastuminen ja sairauden kanssa eläminen vaikuttaa parisuhteeseen monin tavoin. Tule kuuntelemaan yhdessä puolisosi kanssa tai yksin, olet sitten syöpään sairastunut tai läheinen.

Luennon aikana voit laittaa kysymyksiä tai kommentteja Teamsin chatissa tai neuvontahoitaja Satu Forsströmille tekstiviestillä p. 050 408 8420. Voit myös lähettää etukäteen kysymyksiä, joita toivot luennolla käsiteltävän.

Ilmoittaudu 17.4.2024 mennessä sähköisellä lomakkeella, johon pääset tästä linkistä Sähköinen ilmoittautumislomake Syöpä, parisuhde ja seksuaalisuus -verkkoluennolle (Webropol)

Lisätietoja luennosta: Neuvontahoitaja Satu Forsström p. 050 408 8420 tai satu.forsstrom(at)essy.fi