Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Osasto kokoontuu tammikuun puolivälistä toukokuulle parittomina viikkoina tiistaisin klo 16:00-19:00.  Kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen ruokasali, Salomonkatu 21 B.
Kevään 2020 kokoontumispäivät ovat: 14.1., 28.1., 11.2. (poikkeuksellisesti Itämerenkatu 5:ssä), 25.2., 10.3., 24.3., 7.4., 21.4., 5.5. ja 19.5.2020.

Toimintaa

Maaliskuu
Ti 10.3. klo 17:00
Jalkaterapeuttiopiskelijat luennoivat.
To 19.3. klo 19:00  WeJazz: Kenny Barron, Dave Holland, Jonathan Blake.  Savoy teatteriin varattu 20 lippua yhdessä Espoon osaston kanssa. Ilmoittautuminen 30.1. mennessä.
Ti 24.3. klo 17:00 Eckerö Linen edustaja kertoo risteilytarjonnasta; vahvistus myöhemmin.

Huhtikuu
7.4. klo 17:00 Luento aiheesta Silmäsairaudet, joiden riskiä ikä lisää. Luennoitsijana on optometristi Riitta Suominen. Luento pidetään Kampin palvelukeskuksen juhlasalissa.
Pe 17.4. klo 19:00  Kulttuuritalo: Shaolinin Kung Fu- munkit esittävät monia itsepuolustus- ja taistelulajeja, tasapainoilua ja mielenhallintaa. Hinta 39,50 €. Ilmoittautuminen 30.1 mennessä. Tapahtuma yhteinen Espoon osaston kanssa.
21.4. klo 17:00 Luento myeloomasta, erikoislääkäri Pekka Anttila, HUS.
Ke 29.4. klo 10:00–13:00  RSO kenraaliharjoitus Musiikkitalossa. 25 paikkaa varattu yhdessä Espoon osaston kanssa, ilmainen.

Toukokuu
Ti 5.5. klo 17:00 Asahi tuoli-jumppa  , ohjaajana Lauri Tanskanen
To 14.5. retki Loviisaan, mm. Bongan linnaan
Ti 19.5. Kakkukahvit – kevään viimeinen kerhotapaaminen.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla useita jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa.
Titvi Oy: Vaatteista ja asusteista (mm. myssyt, huivit) 10 % alennus Essyn jäsenille.
Pari- ja seksuaaliterapeutti Eriikka Sailo: Vastaanoton hinnoista (Femeda ja Diacor) 20% alennus Essyn jäsenille.

Helsingin seudun paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Maj-Gunnel Stoor, p. 050 329 1611

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!