Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Osasto kokoontuu tammikuun puolivälistä toukokuun puoliväliin parittomina viikkoina tiistaisin klo 16:00-19:00.  Kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen ruokasali, Salomonkatu 21 B.
Kevään 2019 kokoontumispäivät ovat:  15.1., 29.1., 12.2., 26.2., 12.3., 26.3., 9.4., 23.4., 7.5. ja 21.5.

Toimintaa

Toukokuu
Ti 7.5. Kerhotapaaminen. Klo 17:00 Asahi-liikuntaa Lauri Tanskasen johdolla.
Ke 15.5. Ruukkiretki peruutettu vähäisen osanottajamäärän tähden.
Ti 21.5. Kakkukahvit kevään viimeisen kerhotapaamisen kunniaksi. Klo 17:00 valtiotieteilijä Susanna Sonnisen luento.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla useita jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa.
Titvi Oy: Vaatteista ja asusteista (mm. myssyt, huivit) 10 % alennus Essyn jäsenille.
Pari- ja seksuaaliterapeutti Eriikka Sailo: Vastaanoton hinnoista (Femeda ja Diacor) 20% alennus Essyn jäsenille.

Ammatillinen toiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Maj-Gunnel Stoor, p. 050 329 1611

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!