Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Helsingin paikallisosaston toiminta on tauolla koko kevätkauden.
Pyrimme käynnistämään toiminnan syksyllä, mikäli koronatilanne sen sallii.

Uutta keväällä 2021: Katso Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen sivuilta tietoa etäliikuntatuokioista, jotka ovat avoimia kaikille syöpää sairastaneille ja sairastaville paikkakunnasta riippumatta:
Syöpää sairastaville tarjotaan liikuntaa | Lounais-Suomen Syöpäyhdistys (lounais-suomensyopayhdistys.fi)

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa. (Huom. tällä hetkellä Keravalla) Soita ja kysy lisää: 044 322 7965

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Paula Kareinen p. 040 715 2011

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!