Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Paikallistoiminta on nyt käynnistymässä tauon jälkeen.

Huomioithan toimintaan osallistuessasi seuraavat Essyn suositukset:

• Suosittelemme maskin käyttöä paikallistoiminnassa.
  • Olet saanut kaksi koronarokotetta tai olet sairastanut koronan viimeisen kuuden kuukauden aikana.
  • Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa. (Huom. tällä hetkellä Keravalla) Soita ja kysy lisää: 044 322 7965

Muut Essyn jäsenedut löytyvät täältä: https://www.etela-suomensyopayhdistys.fi/jasenyys/jasenedut/

Liikuntaryhmät Helsingissä

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Paula Kareinen p. 040 715 2011

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!