Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Huomioithan osallistuessasi toimintaan seuraavat Essyn ohjeistukset:

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita.
  • Huolehdi käsihygieniasta, kun tulet ryhmään: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.

Osastotapaamiset

Kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen ruokasali, Salomonkatu 21 B, 00100 Helsinki.
Kokoontumisajat ovat parittomina viikkoina tiistaisin klo 16 -19

Ti 13.2. klo 17:00 neuvontahoitaja Kirsi Roos kertoo muun muassa psyykkisestä jaksamisesta syövän kohdatessa.

Ti 26.3 klo 17.00 osaston vuosikokous. Ennen kokousta Erkin tietovisa.

Ti 7.5. klo 17:00 Keväisiä säveliä laulun siivin. Laulajina ja laulattajina Matti Reittamo sekä Harri Saksala.

Tiedustelut:

Kirsi Niinimäki  p. 050 5149 828  ja Paula Kareinen p.040 715 2011

Lämpimästi tervetuloa mukaan !

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa. (Huom. tällä hetkellä Keravalla) Soita ja kysy lisää: 044 322 7965

Muut Essyn jäsenedut löytyvät täältä: https://www.etela-suomensyopayhdistys.fi/jasenyys/jasenedut/

Liikuntaryhmät Helsingissä

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Paula Kareinen p. 040 715 2011

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Essyn neuvontapalvelu

Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303 ma-pe klo 9-15
Kirsin kautta saat yhteyden tukihenkilöihin.

Essyn kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Essyn yhteystiedot