Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Koronatilanteen salliessa, on osastolla syksyllä 2020 seuraavanlaista toimintaa.

Kokoontumisia ei ole marraskuussa.

Tiistaina 1.12. klo 16 pidämme Itämerenkadulla pikkujoulun, jossa tarjolla glögiä ja piparkakkuja. Voit halutessasi tuoda muutaman euron joululahjan ja saada vastaavasti itse pikku lahjan.

Kokoontumispaikkana on Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen tilat, Itämerenkatu 5 A, 6. kerros, 00180 Helsinki.
(Huom! Kokoontumispaikka on muuttunut).

Jokaiseen kokoontumiseen mahtuu max. 15 henkilöä. Ilmoittautuminen kokoontumisiin Kirsi Niinimäelle p. 050 514 9828.

KULTTUURIA
(Yhdessä Espoon osaston kanssa)

Ke 2.12. klo 14 Teatterimuseo, Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1 G, Helsinki. Ohjelmallinen tilaisuus kestää 1–1,5 tuntia. Maksu 20 €. Ilmoittautuminen 16.11. mennessä.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla useita jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa.
Titvi Oy: Vaatteista ja asusteista (mm. myssyt, huivit) 10 % alennus Essyn jäsenille.
Pari- ja seksuaaliterapeutti Eriikka Sailo: Vastaanoton hinnoista (Femeda ja Diacor) 20% alennus Essyn jäsenille.

Helsingin seudun paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Paula Kareinen p. 040 715 2011

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!