Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Heinäkuu
Ma 30.7. Kesäretki: Minitattoo Senaatintorilla. Kokoontuminen klo 11:15 Aleksanterinkadun ja Unioninkadun kulmassa yliopiston puolella.

Osasto kokoontuu syyskuun puolivälistä joulukuun puoliväliin parittomina viikkoina tiistaisin klo 16:00-19:00.  Kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen ruokasali, Salomonkatu 21 B.
Syksyn 2018 kokoontumispäivät ovat: 11.9., 25.9., 9.10., 23.10., 6.11., 20.11. ja 4.12.

Toimintaa

Syyskuu

Ti 11.9. klo 16:00 Syksyn  ensimmäinen kokoontuminen  Kampissa

Pe 14.9  Ruukkikierros espoolaisten kanssa, ilmoittautuminen viimeistään kuukausi etukäteen, katso tarkemmin ESSYn Espoon osasto

Ti 18.9.  Kaupunginteatterin ennakkoesitys  ”Herra Puntila ja hänen renkinsä Matti”  ” 20 lippua varattu , loppuunmyyty

Ti 25.9. Tietovisa

Lokakuu

Pe 5.10. Kaikki mieheni –esitys Aleksanterin teatterissa. Helsingin osastolle varattu 5 lippua,  espoolaisille 15

Ti 9.10.  klo 17:00  Tarinateatteri

Ti 23.10.  klo 17:00 Valtiotieteilijä Susanna Sonninen alustaa aiheesta   Sote potilasnäkökulmasta (kesto noin 1 h)

To 25.10 klo 16:00  Ateneum  ”Kaupunkikuvia” -näyttelyyn tutustuminen  espoolaisten kanssa. Opastus

Marraskuu

Ti 6.11. klo 17:00 Kirsi Roos  luennoi  aiheenaan Kroonisen syövän kanssa eläminen

La 17.11.  klo 13:00  The Sound of Music – Lahden kaupunginteatterissa30 lippua varattu, 10 Espoon osastolle

Ti 20.11.  Tuolijumppa, varmistuu myöhemmin

Ti 27.11.   Joulumyyjäiset,  Töölön palvelukeskuksessa

Joulukonsertti marraskuussa, varmistuu myöhemmin

Joulukuu

Ti 4.12. Pikkujoulut  kerhossa, voit tuoda 2-3 €:n pikkupaketin, ja vastaavasti saada joulupaketin itsellesi

Su 9.12. klo 14:00 Joulujuhla ravintola Nyyrikissä. Kolmen ruokalajin lounas ja Käpylän musiikkiopiston oppilaiden esityksiä. Ilmoittautuminen viimeistään 4.12.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla useita jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa.
Titvi Oy: Vaatteista ja asusteista (mm. myssyt, huivit) 10 % alennus Essyn jäsenille.
Pari- ja seksuaaliterapeutti Eriikka Sailo: Vastaanoton hinnoista (Femeda ja Diacor) 20% alennus Essyn jäsenille.

Ammatillinen toiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Maj-Gunnel Stoor, p. 050 329 1611

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!