Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Osasto kokoontuu syyskuun puolivälistä joulukuulle parittomina viikkoina tiistaisin klo 16:00-19:00.  Kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen ruokasali, Salomonkatu 21 B.
Syksyn 2019 kokoontumispäivät ovat: 10.9., 24.9., 8.10., 22.10., 5.11., 19.11. ja 3.12.

Toimintaa

Marraskuu
Ke 6.11. klo 11:30 Retki Fazerilaan Vaaralassa. Pääsymaksu 11 € /henkilö. Kahvi ja päivän pulla 6,20 €. Ilmoittautuminen 22.10. mennessä.
La 9.11. klo 19:00 Stand up -esitys  Sutela & Salminen Krisse Malmitalolla. 20 lippua, 25 € / henkilö.
Ti 19.11. klo 17:00 Vappu Taipale luennoi aiheenaan  ”Aktiivinen vanhuus”.
Ti 26.11. klo 10:00–14:00 Myyjäiset Töölön palvelukeskuksessa.

Joulukuu
Ti 3.12. klo 17:00–19:00 Pikkujoulu. Esiintyjinä Capri band ja Aila Anneli. Pikkujouluun voi tuoda pienen paketin ja vastaavasti saada sellaisen itselleen.
La 7.12. Retki Hämeenlinnaan. Hinta riippuen osallistujamäärästä 70-88 €, sisältää kahvin ja ruoan sekä opastuksen Hämeenlinnassa ja joulumarkkinat. Lähtö Helsingin Rautatientorilta ja paluu samaan paikkaan. Retki yhteinen Espoon osaston kanssa. Ilmoittautuminen 5.11. mennessä.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla useita jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa.
Titvi Oy: Vaatteista ja asusteista (mm. myssyt, huivit) 10 % alennus Essyn jäsenille.
Pari- ja seksuaaliterapeutti Eriikka Sailo: Vastaanoton hinnoista (Femeda ja Diacor) 20% alennus Essyn jäsenille.

Helsingin seudun paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Maj-Gunnel Stoor, p. 050 329 1611

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!