Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, tutustumiskäyntejä, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Huomioithan osallistuessasi toimintaan seuraavat Essyn ohjeistukset:

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta, kun tulet ryhmään: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.
  • Riittävät turvavälit
  • Halutessasi voit käyttää maskia

Helsingin seudun osaston kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen ruokasali, Salomonkatu 21 B, 00100 Helsinki.

Osaston toimintaa keväällä 2022

Tiistaina 1.3. klo 17.00 Helsingin seudun osaston ensimmäinen kokoontuminen kahvikupposen ja pullan merkeissä. Tervetuloa juttelemaan!

Tiistaina 15.3. klo 17.00 konsertti Lämmön ja kaipuun lauluja. Ritva Koskensuu laulu, Robi de Godzinsky piano. Laulujen sanat Ritva Koskensuu, sävel Kaj Chydenius.

Tiistaina 29.3. klo 16 alkaen rupattelua ja tietovisa.

Tiistaina 12.4. klo 16 alkaen kahvitarjoilu, kotona leivottua pullaa. Aiemmin ilmoitettu Rovasti Paavo Pinomaan esitys hiljaisen viikon teemoista on peruuntunut.

Tiistaina 26.4. klo 16 kakkukahvit ja klo 17 alkaen valtiotieteilijä Susanna Sonninen puhuu Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikasta.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa. (Huom. tällä hetkellä Keravalla) Soita ja kysy lisää: 044 322 7965

Muut Essyn jäsenedut löytyvät täältä: https://www.etela-suomensyopayhdistys.fi/jasenyys/jasenedut/

Liikuntaryhmät Helsingissä

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Paula Kareinen p. 040 715 2011

Lahjoitukset myyntipöydille ja arpajaisvoitot ovat tervetulleita.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!