Helsinki

Helsingin seudun osasto tarjoaa syöpää sairastaville ja sairastaneille vertaistukea, omaehtoista tukitoimintaa, luentoja, keskusteluja, vierailuja, myyjäisiä, teatterikäyntejä, joulujuhlia, matkoja ja muita aktiviteetteja osallistujien toiveiden mukaan. Osaston tilaisuuksiin ilmoittautuminen, sekä maksulomakkeiden ja lippujen jakelu tapahtuu osastokokoontumisten yhteydessä.

Osasto kokoontuu syyskuun puolivälistä joulukuun puoliväliin, parittomina viikkoina tiistaisin klo 16:00 – 19:00  Kokoontumispaikkana on Kampin palvelukeskuksen kerhohuone Fade, 1.krs, (toiminta väistötilassa ruokasalin remontista johtuen) Salomoninkatu 21 B.
Kerhopäivät: 7.11 ja 21.11.2017

Toimintaa

Marraskuu

Tarjolla on lippuja Koivu ja tähti -näytelmän esitykseen 4.11. lauantaina klo 13:00 Kansallisteatterissa. Lipun hinta 35 euroa. Viimeinen ilmoittautuminen 24.10. Kampin tapaamisessa.

ti 7.11. klo 17:00 varatuomari Eeva-Liisa Moilanen puhuu edunvalvonnasta, hoitotahdosta ja ajankohtaista testamentista

ti 21.11. kerhotapaaminen

ke 29.11. Kaupunginteatterin Myrskyluodon Maija -esitys. Liput loppuunmyyty, voit kysyä peruutuspaikkoja

to 23.11. klo 10:00 -14:00 Joulumyyjäiset, Töölön palvelukeskuksessa

– Joulukonsertti

Joulukuu

la 9.12. Retki jouluiseen Porvooseen. Viim. ilmoittautuminen 21.11.

su 10.12. Joulujuhla ravintola Nyyrikissä klo 14:00. Viim. ilmoittautuminen 21.11. Hinta 45 € jäsenille, 65 € ei-jäsenille.

Ohjelmassa kolmen ruokalajin päivällinen ja teatteriesitys Korot kattoon.

Jäsenedut

Essyn jäsenille on tarjolla useita jäsenetuja.  Jäsenedun saa näyttämällä Essy:n jäsenkorttia tai tunnuksella ”ESSY”, ellei toisin mainita.

Kauneushoitola Lepopiste: Hoidoista alennus (15 -20 %) Essyn jäsenille, teemapäiviä hoitolassa.
Titvi Oy: Vaatteista ja asusteista (mm. myssyt, huivit) 10 % alennus Essyn jäsenille.
Pari- ja seksuaaliterapeutti Eriikka Sailo: Vastaanoton hinnoista (Femeda ja Diacor) 20% alennus Essyn jäsenille.

Kirsi Niinimäki, p. 050 514 9828

Maj-Gunnel Stoor, p. 050 329 1611