Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Kevään 2018 kerhoillat torstaisin klo 17:00.

Järvenpää: 22.2. vuosikokous ja 26.4. Os. Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11.

Kerava: 1.2. ja 5.4. Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4.

Tuusula: 11.1., 15.3. ja 17.5. Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16.

Muuta toimintaa

24.5.-25.5.2018 Operettimatka Tallinnaan  operettimusikaaliin ”Lintukauppias”.
Lähtö 24.5 aamupäivällä ja paluu 25.5 iltapäivällä.  Matkaan sisältyy laivamatkat, (paluumatkalla buffet bistro), teatterliput ja hotellimajoitus 2-hh aamiaisella Tallinnassa.
Hinta-arvio jäseniltä n. 115 €/ hlö, ei jäsen 135€/hlö. Lippuja varattu 30 kpl.
Ilmoita alustavasti osallistumisestasi 20.3 mennessä tekstiviestillä Martalle p. 050-374 3994  tai Tapanille p. 040-513 9994.

Elo-syyskuu Yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa STEA:n myöntämällä avustuksella tuettu ”Hyvänmielen loma” Liikuntakeskus Pajulahdessa 27.8. – 1.9.2018. Sähköinen ilmoittautuminen tapahtuu 2.4.-4.6.2018 yhteistyökumppanimme verkkosivuilla www.hyvinvointilomat.fi/hae lomaa. Manuaalisia hakulomakkeita saa puheenjohtajalta.

Ammatillinen toiminta

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Sihteeri Helena Kukka-Lilja, p. 050 917 0494 ja helena.kukka-lilja(at)windowslive.com (vertaistuki)

Taloudenhoitaja Eija Siipo, p. 050 584 6055 ja eija.siipo(at)gmail.com (vertaistuki)

Teatterimatkat ja retket Martta Rouhiainen-Hagelin, p. 050 374 3994 ja Eija Siipo, p. 050 584 6055

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.