Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Kevään 2018 kerhoillat torstaisin klo 17:00.

Järvenpää: 22.2. vuosikokous ja 26.4. Os. Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11.

Kerava: 1.2. ja 5.4. Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4.

Tuusula: 11.1., 15.3. ja 17.5. Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16.

Muuta toimintaa

Tammikuu Musiikkitapahtuma Helsingin Musiikkitalolla ti 31.1.18 klo 13, hinta 18 e/hlö, (sis. esittelykierros, kahvi, Sibelius-Akatemian konsertti), ilm. 23.1. mennessä Martalle. Viite 12360.
Helmikuu Teatterimatka Kotkaan pesärikko-näytökseen to 1.3.18 klo 13, hinta 29 e/hlö (sis. bussikuljetus, teatterilippu, väliaikakahvi), ilm. 10.2. mennessä Martalle. Viite 12399.
Toukokuu Yhden yön teatteri/oopperamatka Tallinnaan.
Elo-syyskuu 27.8.-1.9.18 tuettu loma Pajulahden liikuntakeskuksessa. Hakuaika julkaistaan maaliskuussa.

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Sihteeri Helena Kukka-Lilja, p. 050 917 0494 ja helena.kukka-lilja(at)windowslive.com

Taloudenhoitaja Eija Siipo, p. 050 584 6055 ja eija.siipo(at)gmail.com

Teatterimatkat ja retket Martta Rouhiainen-Hagelin, p. 050 374 3994

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.