Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Tuusulanjärven Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Kerhoillat torstaisin klo 17:00:

Järvenpää: 30.11. Os. Myllytien työ- ja toimintakeskus, Myllytie 11

Kerava:  9.11. Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4

Tuusula: 19.10. Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16

Muuta toimintaa

Pikkujoulujuhlat ti 5.12. klo 18:00 alkaen Gustavelundissa, os. Kirkkotie 36, Tuusula. Suomi 100 -juhlapaketin hinta jäsenille 40 €, muille 58 € (sis. ruokailun ja juhlaohjelman). Ilmoittautumiset ja erikoisruokavaliot 10.11. mennessä Martalle tekstiviestillä numeroon 050 374 3994. Maksut 22.11. mennessä osaston tilille FI4350920920278759, viite 12535.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Sihteeri Helena Kukka-Lilja, p. 050 917 0494 ja helena.kukka-lilja(at)windowslive.com

Taloudenhoitaja Eija Siipo, p. 050 584 6055 ja eija.siipo(at)gmail.com

Teatterimatkat ja retket Martta Rouhiainen-Hagelin, p. 050 374 3994

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.