Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Tuusulanjärven Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Kerhoillat torstaisin klo 17:

Järvenpää: 28.9. ja 30.11. Os. Myllytien työ- ja toimintakeskus, Myllytie 11

Kerava:  7.9. ja 9.11. Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4

Tuusula: 19.10. Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16

Muuta toimintaa

Kesäteatteriesitys ”Tankki täyteen” Krapin kesäteatterissa su 2.7. klo 15 (os. Rantatie, Tuusula). Lipun hinta jäsenille 33 € ja muille 35 €, hinnat sisältävät väliaikatarjoilun.
Ilmoittautumiset ja maksu 20.5. mennessä. Tilinumero FI43 5092 0920 2787 59, viite 12470. Ilmoittautumiset Martalle tekstiviestillä numeroon 050 374 3994.

Keravan Oopperan 40-vuotisjuhlanäytelmä ”Jääkärin morsian” Kerava-salissa su 22.10. klo 15 (os. Keuda-talo Keskikatu 3a, Paasikivenkuja). Tapahtumasta tarkemmin myöhemmin.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 5139 994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Sihteeri Helena Kukka-Lilja, p. 050 9170 494 ja helena.kukka-lilja(at)windowslive.com

Taloudenhoitaja Eija Siipo, p. 050 5846 055 ja eija.siipo(at)gmail.com

Teatterimatkat ja retket Martta Rouhiainen-Hagelin, p. 050 3743 994

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.