Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla.
Kerhoillat koostuvat kahvittelun kera tapahtuvasta vapaasta keskustelusta ja/tai mahdollisen vieraan esityksestä. Tule mukaan yhteisiin tilaisuuksiin ja löydä uusia ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Myös syöpäpotilaiden läheiset ovat tervetulleita toimimaan kanssamme. Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä, joiden kanssa voit myös keskustella mieltäsi askarruttavista kysymyksistä. Jätä yhteystietosi tukihenkilöiden sähköpostiin, niin otamme sinuun yhteyttä. Yhteydenotto on luottamuksellinen.

Syksyn 2019 kerhoillat ovat torstaisin klo 17:00

Tuusulassa osoitteessa Tuusulan Pääkirjaston Einari-sali, Autoasemankatu 2. (Huom! uusi kokoontumispaikka)
7.11. Ohjelma vielä avoin.

Keravalla osoitteessa Viertolan palvelukeskus, Timontie 4.
28.11. Aiheena ”Ikonien Tarina” sekä osaston loppuvuoden tapahtumat.

Järvenpäässä osoitteessa Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11.
17.10. Kerttu opastaa Joulutähden tekoa eväspusseista. Tapani kertaa himmelinteon perusasioita.

Kerhoiltojen ohjelmasisällöstä ilmoitetaan paikallislehtien ”Yhdistykset-palstalla” Keski-Uusimaa osiossa, sekä tällä kotisivulla. Paikallislehtien ilmoitukset pyrimme keskittämään mahdollisuuksien mukaan keskiviikon ja viikonlopun lehtiin.

Muuta toimintaa

14.12 klo 13:00 Lahden Kaupunginteatterissa musikaali ”Nunnia ja Konnia”. Bussiaikataulu: Tuusula Linja-autoasema klo 10:45, Kerava rautatieasema klo 11:05, Järvenpää Linja-autoasema klo 11:30. Takaisin Lahdesta n. klo 16:00 käänteistä reittiä.

17.12 klo 13:00 Vietämme Pikkujoulua Jouluelokuvan ”Last Christmas” merkeissä. Yksityisnäytöksenä esitettävän elokuvan jälkeen joulukahvit teatterin aulassa. Tilaisuus on jäsenille maksuton, ei jäsenet 14 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset Sirpalle 10.12 mennessä tekstiviestillä p. 050 500 2788. Ulkopuolisten maksu osaston tilille 12.12. mennessä, Viite 11 01173. 50-60 nopeinta mahtuu mukaan.

Hyvinvointolomat ry:lta saadun tiedon mukaan hakemustamme vuoden 2020 ryhmälomalle ei ole suuren hakijamäärän takia hyväksytty.
Näin ollen jos joku haluaa hakeutua tuetulle lomalle, haut pitää tehdä henkilökohtaisesti lomahaun periaatteiden mukaan.

Keski-Uudenmaan paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2018

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja ja sihteeri Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Varapuheenjohtaja Pia Ala-Koppala, p. 050 337 3647, pia.ala-koppala(at)kolumbus.fi

Vertaistuki Kerava ja Tuusula: Helena Kukka-Lilja,  helena.kukka-lilja(at)windowslive.com

Vertaistuki Järvenpää: Eija Siipo,  eija.siipo(at)gmail.com

Taloudenhoitaja Dagmar Kolehmainen, p. 041 505 5163, d.kolehmainen(at)outlook.com

Teatterimatkat ja retket Sirpa Hämäläinen, p. 050 5002 788, sirpaliisa.hamalainen(at)kolumbus.fi

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.