Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Huomioithan osallistuessasi toimintaan seuraavat Essyn ohjeistukset:

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta, kun tulet ryhmään: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.
  • Riittävät turvavälit
  • Halutessasi voit käyttää maskia

Tervetuloa mukaan osaston toimintaan!

Vielä ehdit hakea Hyvän mielen tuetulle lomalle Kuortaneen Urheiluopistolle!  Tässä alustava päivien ohjelma Alustava ohjelma Hyvän mielen -lomalle (pdf) , joka sovellettavissa jokaisen oman voinnin ja jaksamisen mukaan. Tärkeintä on mukava yhdessäolo ja mielen virkistys. Osasto järjestää jäsenille maksuttoman meno – paluu yhteiskuljetuksen.

Hyvinvointilomat ry on myöntänyt osastollemme tuetun 25 hengen ryhmäloman Kuortaneen Urheiluopistolla ajalle 29.8-3.9.2022.
Loman hakuaika on avoinna 28.3-29.5.2022 välisen ajan. Tässä linkki sähköiseen hakulomakkeeseen:

Käytä etusivulla olevaa hakua: Lomaa voi hakea joko loman alkamisajankohdan (29.8.2022), lomakohteen (Kuortaneen urheiluopisto), lomateeman (Hyvänmielen loma), mukaan tai yhteistyökumppanin(Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry/Keski-Uudenmaan paikallisosasto) nimellä.

Osastoilta kesän loppupuolella maanantaina 12.9. klo 17 -19 Järvenpäässä Myllytie 11. (Poikkeava ajankohta vierailijoiden aikataulun vuoksi.) Vierailijoina ESSY:stä toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt ja neuvontahoitaja Kirsi Roos.

Toimintakertomus 2021

Toimintasuunnitelma 2022

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Essyn neuvontapalvelu

Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303 ma-pe klo 9-15
Kirsin kautta saat yhteyden tukihenkilöihin myös koronarajoitusten aikana.

Essyn kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Essyn yhteystiedot

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Sihteeri, tapahtumavastaava Leena Salonen, p. 0400 959 852 ja leena.salonen123(at)outlook.com

Taloudenhoitaja Dagmar Kolehmainen, p. 041 505 5163, d.kolehmainen(at)outlook.com

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59 (Ei jäsenmaksuja).