Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Kevään 2019 kerhoillat torstaisin klo 17:00.
Järvenpää:
Os. Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11
10.1. Vuosikokous
14.3.
16.5.
Kerava: Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4
21.2.
Vieraana toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt, aiheena paikallisosastojen toiminta ja pitkäaikaista syöpää sairastavien huomiointi  ESSY:n ja osastojen toiminnassa. Johtokunnan järjestäytymiskokous kerhoillan jälkeen n. klo 18:30.
25.4.
Tuusula: Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16
31.1.

4.4.

Muuta toimintaa

16.2.2019 klo 15:00”Viisitoista kesää” Laulunäytelmä Kari Tapion elämästä  Järvenpäätalolla. Sirpa jakaa liput tilaisuuteen ilmoittautuneille Järvenpäätalolla 14:30 alkaen.

3.4.2019 klo 19:00 ”Muuttuvat laulut” Jaakko Ryhänen ja Seppo Hovi Järvenpään kirkossa. Alustavasti 40 lippua varattu, hinta jäseniltä 20 € ja ei jäseniltä: 25 € eläkeläiset, 29 € työikäiset.  Ilmoittautuminen Sirpa Hämäläiselle tekstiviestillä p. 050 5002 788. Maksu osaston tilille 25.2. mennessä  FI43 5092 0920 2787 59. Maksuviite 11 01092

Ammatillinen toiminta

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Helena Kukka-Lilja, p. 050 917 0494 ja helena.kukka-lilja(at)windowslive.com (vertaistuki keravalaiset ja tuusulalaiset)

Taloudenhoitaja Eija Siipo, p. 050 584 6055 ja eija.siipo(at)gmail.com (vertaistuki järvenpääläiset)

Teatterimatkat ja retket Sirpa Hämäläinen, p. 050 5002 788, sirpaliisa.hamalainen(at)kolumbus.fi

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.