Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla.
Kerhoillat koostuvat kahvittelun kera tapahtuvasta vapaasta keskustelusta ja/tai mahdollisen vieraan esityksestä. Tule mukaan yhteisiin tilaisuuksiin ja löydä uusia ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Myös syöpäpotilaiden läheiset ovat tervetulleita toimimaan kanssamme. Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä, joiden kanssa voit myös keskustella mieltäsi askarruttavista kysymyksistä. Jätä yhteystietosi tukihenkilöiden sähköpostiin, niin otamme sinuun yhteyttä. Yhteydenotto on luottamuksellinen.

Talven ja kevään 2020 kerhoillat ovat torstaisin klo 17:00-19:00

Keravalla Viertolan Palvelukeskuksessa, Timontie 4.
16.4.
Aila Elo perehdyttää japanilaiseen kukkasidontaan. PERUTTU

Tuusulassa Pääkirjaston Einari-salissa, Autoasemankatu 2.
7.5.
PERUTTU

Järvenpäässä Myllytien toimintakeskuksessa, Myllytie 11.
19.3. Vieraana Porvoon paikallisosasto teemana ”kokemusten vaihtoa ja uusia ideoita”. KERHOTAPAAMINEN JA VIERAILU PERUTTU koronaepidemian vuoksi.

Kerhoiltojen muusta ohjelmasisällöstä ilmoitetaan tarkemmin paikallislehtien ”Yhdistykset-palstalla” Keski-Uusimaa osiossa, sekä tällä kotisivulla. Paikallislehtien ilmoitukset pyrimme keskittämään mahdollisuuksien mukaan keskiviikon ja viikonlopun lehtiin.

Muuta toimintaa

5.4. klo 13 Järvenpäätalolla esitys ” Viktoria ja hänen husaarinsa”. Esitys siirretty näillä näkymin tapahtuvaksi 5.6.2020 klo 19:00. Ilmoittautuneita on informoitu tekstiviestillä. Hinta jäseniltä 42 €, ei jäsen 53 €, sisältää lipun ja väliaikatarjoilun. Maksun uusi eräpäivä on 20.5.2020. Viite 1 11122

23.5. varattu ulkoilupäiväksi ”Leirinuotio” teemalla. Paikka vielä avoin.

18.7.2020 klo 14 ”Aira-musikaaliin” Valkeakosken kesäteatteriin varattu 35 lippua. Retken lisäohjelmaksi on alustavasti suunniteltu käynti Idea Parkissa tai Visavuoressa. Hinta-arvio jäseniltä n. 55-65 €/hlö, sis. liput, kuljetuksen ja keittolounaan. Ilmoittautumiset Sirpalle tekstiviestillä 5.6.2020 mennessä p. 050 500 2788.

Olemme esittelemässä toimintaamme mahdollisuuksien mukaan alueen julkisissa tapahtumissa.

Tuettua ryhmälomaa vuodelle 2021 haetaan tarjonnan puitteissa.

Keski-uudenmaan paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2019

Keski-Uudenmaan paikallisosaston toimintasuunnitelma vuodelle 2020

Yhdistyksen kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja ja sihteeri Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Varapuheenjohtaja Pia Ala-Koppala, p. 050 337 3647, pia.ala-koppala(at)kolumbus.fi

Vertaistuki Kerava ja Tuusula: Helena Kukka-Lilja,  helena.kukka-lilja(at)windowslive.com

Vertaistuki Järvenpää: Eija Siipo,  eija.siipo(at)gmail.com

Taloudenhoitaja Dagmar Kolehmainen, p. 041 505 5163, d.kolehmainen(at)outlook.com

Teatterimatkat ja retket Sirpa Hämäläinen, p. 050 5002 788, sirpaliisa.hamalainen(at)kolumbus.fi

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.