Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Paikallistoiminta on nyt käynnistymässä tauon jälkeen.

Huomioithan toimintaan osallistuessasi seuraavat Essyn suositukset:

• Suosittelemme maskin käyttöä paikallistoiminnassa.
  • Olet saanut kaksi koronarokotetta tai olet sairastanut koronan viimeisen kuuden kuukauden aikana.
  • Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.

Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä, joiden kanssa voit myös keskustella mieltäsi askarruttavista kysymyksistä. Saat yhteyden tukihenkilöihin neuvontahoitaja Kirsi Roosin kautta p. 044 730 3303 ma-pe klo 9-15. Yhteydenotto on luottamuksellinen.

Toimintaa

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys / Keski-Uudenmaan osasto
järjestää 2.12.2021 klo 17:00-18:30 Myllytien toimintakeskuksessa  yleisölle avoimen, maksuttoman,  informaatiotilaisuuden; ”Mahasuolikanavan syöpäsairaudet: Oireet, tutkimusmenetelmät ja hoitojen yleisperiaatteet.” Luennoitsijana sisätautien ja gastroentrologian erikoislääkäri Jari Koskenpato Lääkärikeskus Aavasta.

Osallistujamäärä on rajoitettu 50 henkilöön ja pyydämme ennakkoilmoittautumista kahvitarjoilun järjestelyä varten tekstiviestillä 26.11. mennessä p. 040 513 9994.
Edellytämme maskien käyttöä luennon aikana ja toivomme että tulet tilaisuuteen terveenä ja mieluusti rokotukset ottaneena.

Retket ja kulttuuri

Perjantaina 3.12.2021 matka Lahteen Waitress – unelmien resepti -musikaaliin pikkujouluteemalla! Matkaan sisältyy bussikuljetus, ruokailu klo 17 teatterin lämpiössä ja liput klo 19 näytökseen. Jäsenille koko paketti bussikuljetuksen hinnalla! Kaikki 22.10. teatteriin ilmoittautuneet merkitty osallistumaan 3.12. tilaisuuteen. Mikäli tämä ei sovi, ilmoitathan peruutuksesta heti, viimeistään maanantaina 27.9. Sirpalle 050 500 2788.

Keski-Uudenmaan paikallisosaston toimintakertomus vuodelta 2020

Essyn neuvontapalvelu

Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303 ma-pe klo 9-15
Kirsin kautta saat yhteyden tukihenkilöihin myös koronarajoitusten aikana.

Essyn kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Essyn yhteystiedot

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja ja sihteeri Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Taloudenhoitaja Dagmar Kolehmainen, p. 041 505 5163, d.kolehmainen(at)outlook.com

Teatterimatkat ja retket Sirpa Hämäläinen, p. 050 5002 788, sirpaliisa.hamalainen(at)kolumbus.fi

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59 (Ei jäsenmaksuja).