Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Kevään 2019 kerhoillat torstaisin klo 17:00.
Järvenpää:
Os. Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11
10.1. Vuosikokous
14.3.
16.5.
Kerava: Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4
21.2.
Vieraana toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt, aiheena paikallisosastojen toiminta ja pitkäaikaista syöpää sairastavien huomiointi  ESSY:n ja osastojen toiminnassa. Johtokunnan järjestäytymiskokous kerhoillan jälkeen n. klo 18:30.
25.4.
Tuusula: Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16
31.1.

4.4.

Muuta toimintaa

3.4.2019 klo 19:00 Kirkkokonsertti ”Muuttuvat laulut” Jaakko Ryhänen ja Seppo Hovi Järvenpään kirkossa. Tapani jakaa liput niitä varanneille kirkon aulassa klo 18:30 alkaen.

11.5.2019 klo 13:00 Teatterimatka Hämeenlinnan teatteriin näytökseen ”Hiljaiset Sillat”. 35 lippua varattu, hinta jäseniltä 32 €, muilta 55 €. Sisältää lipun, väliaikatarjoilun ja bussikuljetuksen. Sitovat varaukset 10.4.2019 mennessä tekstiviestillä Sirpalle p. 050 500 2788. Maksut osaston tilille 30.4 mennessä, viite 11 01102. Bussin reitti ja aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

12.6.2019 Kokopäivän retki Naantaliin. Lähtö paikkakunnasta riippuen n. klo 7:15…8:00, paluu n. klo 18-18:30. Retken hinta jäseniltä 50 €, muilta 62 €. Hinta sisältää bussikuljetuksen, tulokahvit Naantalissa, opastetut kävelykierrokset vanhassa kaupungissa ja Kultarannan puutarhassa, sekä saaristolaislounaan Ravintola Pohjankulmassa Rymättylässä.  Varausten vahvistamisen vuoksi ilmoittautumiset 18.4.2019 mennessä tekstiviestillä Sirpalle p. 050 500 2788. Maksu- ja bussiaikataulut ilmoitetaan osallistujamäärän selvittyä.

Syksylle 2019 suunnitellut tapahtumat:

Su 10.11.2019 klo 15:00 Keravan Ooppera ”Hevoshuijari” 35 lippua varattu.
14.12.2019 klo 13:00 alkaen Pikkujoulut joululounaan ja teatterin merkeissä Lahden Kaupunginteatterissa. Näytöksenä ”Nunnia ja Konnia”
Näistä lisää kevään aikana.

Ammatillinen toiminta

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Helena Kukka-Lilja,  helena.kukka-lilja(at)windowslive.com (vertaistuki keravalaiset ja tuusulalaiset)

Eija Siipo,  eija.siipo(at)gmail.com (vertaistuki järvenpääläiset)

Taloudenhoitaja Dagmar Kolehmainen, p. 041 505 5163, d.kolehmainen(at)outlook.com

Teatterimatkat ja retket Sirpa Hämäläinen, p. 050 5002 788, sirpaliisa.hamalainen(at)kolumbus.fi

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.