Keski-Uusimaa

Osaston tehtävänä on syöpäpotilaiden yhteensaattaminen, keskinäinen tukeminen ja rohkaiseminen. Toimialueena ovat Järvenpää, Kerava ja Tuusula. Osasto järjestää myös teemakokoontumisia, virkistysretkiä, teatterissa käyntejä sekä myyjäisiä ja osallistuu myös valtakunnallisiin tapahtumiin.

Järjestämme kerhoiltoja kolmen viikon välein vuorotellen Järvenpäässä, Tuusulassa ja Keravalla. Ilmoitukset ajasta ja paikasta ilmoitetaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa. Kutsumme sinut mukaan! Tule löytämään ystäviä, vaihtelua ja virkistystä. Ota yhteys osaston yhteyshenkilöihin omilla ehdoillasi. Osastolla on kaksi TOIVO-vertaistukivalmennuksen saanutta henkilöä. Yhteydenotto on luottamuksellinen. Syöpäpotilaiden omaiset ovat myös tervetulleita toimimaan kanssamme.

Toimintaa

Syksyn 2018 kerhoillat torstaisin klo 17:00.

Järvenpää: 29.11. Os. Myllytien toimintakeskus, Myllytie 11.

Kerava: 6.9. ja 8.11 Os. Viertolan palvelukeskus, Timontie 4.

Tuusula: 18.10. Os. Tuusulan kunnantalo, Hyryläntie 16.

Muuta toimintaa

Joulukuu
Eckerölinen kuuden (6) tunnin miniristeilyn pikkujoulun merkeissä 8.12.2018. Lähtö Länsisatamasta klo 15:15 paluu klo 21:00. Matkan hinta jäseniltä 24 €/hlö, ei jäseniltä 46 €/hlö sisältäen risteilyn, tervetuliaisglögin ja juhlabuffetin  juomineen klo 14:45-17:15. Matkalle tarvitaan passi tai virallinen henkilökortti. Sitovat ilmoittautumiset 15.11 mennessä Tapanille tekstiviestillä numeroon 040 513 9994. Maksut 24.11. mennessä osaston tilille FI4350920920278759, viite 12519.

Ammatillinen toiminta

Seuraa ilmoittelua:
Tarkemmat tapahtuma- ja kerhoilmoitukset julkaistaan yhdistyspalstalla Keski-Uusimaassa ja Keski-Uusimaan Viikkouutisissa.

Yhteystiedot

Puheenjohtaja Tapani Paavilainen,  p. 040 513 9994 ja tapani.paavilainen(at)luukku.com

Sihteeri Helena Kukka-Lilja, p. 050 917 0494 ja helena.kukka-lilja(at)windowslive.com (vertaistuki keravalaiset ja tuusulalaiset)

Taloudenhoitaja Eija Siipo, p. 050 584 6055 ja eija.siipo(at)gmail.com (vertaistuki järvenpääläiset)

Teatterimatkat ja retket Martta Rouhiainen-Hagelin, p. 050 374 3994 ja Eija Siipo, p. 050 584 6055

Osaston tili FI43 5092 0920 2787 59.