Porvoo

Tarjoamme apua syöpään sairastuneille ja siitä kuntoutuville sekä heidän omaisilleen. Kutsumme sinut mukaan saamaan tietoa, keskustelemaan ja virkistäytymään.

Paikallistoiminta on käynnistymässä tauon jälkeen.

Huomioithan toimintaan osallistuessasi seuraavat Essyn suositukset:

• Suosittelemme maskin käyttöä paikallistoiminnassa.
  • Olet saanut kaksi koronarokotetta tai olet sairastanut koronan viimeisen kuuden kuukauden aikana.
  • Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.

Syksyn 2021 toiminta

1.11.2021 Syyskokous
Porvoon osaston syyskokous pidetään siis maanantaina 1.11.2021 alkaen klo 17:00. Paikkana on Porvoon Yhdistyskeskuksen tilat, Mannerheiminkatu 20 K, k-kerros, Porvoo. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Kokouksessa päätetään osaston toiminnasta ja taloudesta vuodelle 2022 sekä valitaan puheenjohtaja ja hallitus.

12.11.2021 Teatterimatka Lahteen
Osasto tekee teatterimatkan Lahden Kaupunginteatteriin 12.11.2021 päivänäytökseen (klo 13:00). Esitettävä kappale on Molierén ”Saituri”.
Ilmoittautumisaika on jo mennyt umpeen.

8.12.2021 Jouluateria
Osaston Jouluateria nautitaan tänä vuonna Sikilän Kodalla keskiviikkona 8.12.2021 alkaen klo 15:00. Sinne järjestetään yhteiskuljetus. Jouluaterian hinta jäsenille on kuljetuksineen vain 10 euroa eli todella edullinen. Kutsu jouluaterialle (pdf)
Ilmoittautumiset Anni Sunille, puh. 050 436 5509, E-mail sunianni9(at)gmail.com viimeistään 30.11.2021.

Kokouksista ja tapahtumista pyrimme ilmoittamaan sanomalehti Uusimaassa tapahtumaa edeltävän viikon perjantain ja sunnuntain numeroissa sekä keskiviikkoisin ilmestyvässä Itäväylässä. Jäsenille ilmoitetaan sähköpostin välityksellä.

Essyn neuvontapalvelu

Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303 ma-pe klo 9-15
Kirsin kautta saat yhteyden tukihenkilöihin myös koronarajoitusten aikana.

Essyn kurssi- ja vertaisryhmätoiminta

Essyn yhteystiedot

Puheenjohtaja Matti Hellsten, p. 0400 501 983, matti.hellsten(at)pp1.inet.fi
Varapuheenjohtaja Toivo Kärnä, 045 607 4874, toivo.karna(at)gmail.com