Jäsenedut

Yhdistyksemme jäsenenä hyödyt sekä Essyn kaikille avoimista tukipalveluista että myös jäsenille tarkoitetuista eduista.

Tarjoamme

Jäsenenä saat lisäksi

• Olla mukana tukemassa tärkeää työtä syövän torjumiseksi ja syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvoinnin edistämiseksi
  • Syöpä-Cancer -lehden. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä, terveellisistä elämäntavoista sekä koskettavia tarinoita sairastuneista
  • Mahdollisuuden osallistua Essyn liikuntaryhmiin.
  • Oikeuden hakea Hoitovuorokausikorvausta, 5 euroa/ täysi vuorokausi (1.1.2021 alkaen). Korvausta voi hakea vuoden jäsenyyden jälkeen.
  • Synsamin liikkeistä seuraavat alennukset sinulle ja perheellesi:
    Lifestyle-sopimuksen kuukausimaksusta -20%
    Silmälaseista -25%
    Aurinkolaseista -25%
    Piilolinsseistä -25%
  • Mahdollisia alennuksia kulttuuritapahtumien ja muiden retkien osallistumismaksuista sekä alueesta riippuen alennuksia (10 – 20 %) päivittäistuotteista ja palveluista.  Lue oman alueesi jäseneduista ja tapahtumista paikallisosastot-sivultamme
  • Uima-asun käyttöoikeusmerkin kauttamme tarvittaessa

Uusia jäsenetuuksia vuoden 2023 alusta:

• Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hinnan saa varatessa majoituksen osoitteessa: greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Etu koskee kaikkien SSYN jäsenten (eli alueellisten Syöpäyhdistysten sekä valtakunnallisten potilasjärjestöjen) jäseniä ja henkilökuntaa.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €) Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassa (ladyline.fi) alennuskoodilla SYRY22Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla SYRY23Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • Hotelli Pikku Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.
    Linkki etuuden lunastamiseen:  https://www.bookbeat.fi/syopajarjestot