Lahjoita ja tue toimintaamme

Joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Kenenkään ei pitäisi jäädä sairautensa kanssa yksin. Tukemalla työtämme autat meitä toimimaan sairastuneiden ja heidän läheistensä tukena ja toivona. Voit esim. tehdä kertalahjoituksen, järjestää oman merkkipäivä- tai muistokeräyksen tai muistaa yhdistystä testamentissasi.

Ryhdy vapaaehtoiseksi

Auta syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään – tule mukaan Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan! Vapaaehtoisena voit toimia esimerkiksi tukihenkilönä tai paikallisosaston aktiivina.

Tule tukihenkilöksi

Haluatko tarjota keskusteluapua syöpään sairastuneelle tai hänen läheiselleen? Tule Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen vertaistukihenkilöksi.

Kirjoita Essyn blogiin

Haluaisitko kirjoittaa yhdistyksemme blogiin? Tutustu oheisiin ohjeisiin ja kysy tarvittaessa lisää.

Yrityksille

Haastamme yrityksenne auttamaan ihmisiä elämään hyvää elämää ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Tukemalla Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen (Essyn) toimintaa autatte meitä toimimaan syöpää sairastavien aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi. Toimimme Etelä-Suomen alueella. Olkaa yhteydessä toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholtiin: inge-brit.barkholt(a)essy.fi

Kiitos tukijoillemme

Yritysten ja yksityishenkilöiden tuki yhdistyksemme toiminnalle on erittäin tärkeää.