Lahjoita ja tue toimintaamme

Joka kolmas suomalainen sairastuu syöpään. Kenenkään ei pitäisi jäädä sairautensa kanssa yksin. Tukemalla työtämme autat meitä toimimaan sairastuneiden ja heidän läheistensä tukena ja toivona. Voit esim. tehdä kertalahjoituksen, järjestää oman merkkipäivä- tai muistokeräyksen tai muistaa yhdistystä testamentissasi.

Ryhdy vapaaehtoiseksi

Auta syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään – tule mukaan Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan! Vapaaehtoisena voit toimia esimerkiksi tukihenkilönä tai paikallisosaston aktiivina.

Tule tukihenkilöksi

Haluatko tarjota keskusteluapua syöpään sairastuneelle tai hänen läheiselleen? Tule Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen vertaistukihenkilöksi.

Yrityksille

Haastamme teidät mukaan tekemään hyväntekeväisyyttä ja auttamaan ihmisiä elämään hyvää elämää ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Tukemalla Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen toimintaa autatte meitä toimimaan alueemme syöpää sairastavien aikuisten ja heidän läheistensä hyväksi. Tarjoamme maksuttomia, matalan kynnyksen neuvontapalveluja sekä monipuolista ryhmä-, kurssi- ja vertaistukitoimintaa.

Kiitos tukijoillemme

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys kiittää toimintaansa tukeneita henkilöitä ja yrityksiä. Ilman tukeanne toimintamme ei olisi mahdollista.