Kiitämme lahjoituksesta!

Lammin Säästöpankki Tuusulan konttori lahjoitti Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n Keski-Uudenmaan paikallisosastolle merkittävän summan paikallisosaston toimintaan.

Yhdistyksen ja paikallisosaston puolesta kiitämme vielä tästä merkittävästä lahjoituksesta! Lahjoituksen turvin paikallisosastolla on mahdollisuus järjestää Keksi-Uudenmaan alueella monenlaista toimintaa sekä tiedollista että virkistystä syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen. Tietoa, toivota ja tukea!

Inge-Brit Barkholt – Toiminnanjohtaja

”Taas hieno ja kiitollisuuden täyteinen päivä Lammin Säästöpankissa! Tänä vuonna pankkimme vastuullisuuslahjoituksista suurin osa kohdennettiin syöpäpotilaiden ja heidän läheisten tukityöhön. Tässä asiakkuusjohtajamme Arno Sahri ojentaa 5000 € vastuullisuusrahaa Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen Keski-Uudenmaan paikallisosaston puheenjohtajalle Tapani Paavilaiselle. Mukana juhlallisuuksissa osaston taloudenhoitaja Dagmar Kolehmainen.
Kiitämme siitä hienosta ja erityisen arvokkaasta työstä, jota teette!
#kiitollinen #vastuullisuus #hyviätekoja #hyväntekeväisyys #säästöpankki #tahdoenemmän @ Lammin Säästöpankki Tuusula”

Sini Nokelainen – Asiakasvastaava