Joulun aikaan 2018

Vuosi on taittumassa loppua kohti. Vuosi on ollut Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksessä vilkas ja toimintaa täynnä. Tässä kohtaa haluan kiittää lämpimästi kaikkia mukana olleita: palveluitamme käyttäneitä asiakkaita, joiden toivon saaneen hakemaansa tukea palveluistamme, yhdistyksen kaikkia jäseniä, vapaaehtoistyötä tekeviä paikallisosastojen väkeä, vertaistukihenkilöitä, Edustajiston ja Hallituksen jäseniä ja hyvin ammattitaitoisia ja motivoituneita työntekijöitä. Lisäksi haluan kiittää vuoden aikana erilaisin lahjoituksin yhdistystä huomioineita tahoja, mm. Kemira ja TyöSyke Oy sekä yksityishenkilöitä, jotka ovat osoittaneet merkkipäivälahjoituksen tai muun lahjoituksen yhdistykselle sekä läheisiä, jotka ovat osoittaneet muistolahjoituksen yhdistykselle.

Lämmin kiitos kaikille! Yhdessä olemme enemmän!

Toivotan kaikille yhdistyksen nimissä ja omasta puolestani

Rauhallista Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta 2019!

Pieni liekki tänään syttyy
talven synkkään pimeyteen,