Joulun aikaan 2019

Inge-Brit Barkholt

On kiitoksen aika, kun vuotta on jäljellä enää vain hetki!

Yhdistyksessä on ollut vilkas ja toimintaa täynnä oleva vuosi. Yhdessä olemme toteuttaneet työssämme visiotamme: Hyvä elämä ilman syöpää ja syövästä huolimatta. Hoitajillamme on ollut vuoden aikana satoja kohtaamisia ihmisten kanssa, joita syöpä on koskettanut. Toivomme, että olemme pystyneet tavalla tai toisella auttamaan jokaista heistä – luomalla toivoa tulevaisuuteen, antamalla tietoa ja tukea kullekin.

Haluan kiittää lämpimästi kaikkia mukana olleita: palveluitamme käyttäneitä asiakkaita, yhdistyksen kaikkia jäseniä, vapaaehtoistyötä tekeviä paikallisosastoissa toimijoita, vertaistukihenkilöitä, Edustajiston ja Hallituksen jäseniä ja hyvin ammattitaitoisia ja motivoituneita työntekijöitä. Kiitos eri toimijoille, jotka olette olleet toteuttamassa mm. yhdistyksen kursseja, luentoja ja liikuntaryhmiä.

Kiitoksen ansaitsevat lisäksi kaikki, jotka ovat kuluneen vuoden aikana tukeneet toimintaamme erilaisin lahjoituksin. Kiitos teille kaikille, jotka vuoden jäsenmaksun lisäksi annoitte tukimaksun yhdistykselle. Kiitos yksityishenkilöille, jotka ovat osoittaneet merkkipäivälahjoituksen tai muun lahjoituksen yhdistykselle, kiitos Lauri Hakalalle ja Juha Huuskolle todella hienosta valokuvanäyttelystä, jonka myyntituoton he lahjoittivat yhdistykselle Laurin vaimon lahjoittamien näyttelyn kahvirahoja myöden. Kiitos läheisille, joiden omainen on testamentin tai muulla tavoin osoittanut lahjoituksen yhdistyksen käyttöön. Kiitos IndexVarainhoidolle astialahjoituksesta yhdistyksen Helsingin uuteen toimitilaan. Kiitos Teknologiayhtiö Wärtsilälle, joka lahjoitti henkilökunnan joululahjoihin tarkoitettuja rahoja sekä Wärtsilän henkilöstön jäsenille, jotka valitsivat rahojen saajaksi Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen. Kiitoksen saavat myös Helsingin toimitilaprosessissa työpanoksella mukana olleille ISS:n Helena Hallanorolle ja Julia Chen`lle.

Lämmin kiitos kaikille!

Syksyn toiminta on saatu päätökseen, kevään toiminta on suunniteltu ja se löytyy vähitellen jo yhdistyksen kotisivuilta. Paperinen toimintakalenteri ilmestyy heti vuoden vaihteen jälkeen. Nyt on kuitenkin aika hengähtää – rauhoittua nauttimaan mahdollisuuksien mukaan joulun tunnelmasta, jokainen tahoillamme ja tavoillamme.

Toivon kaikille yhdistyksen ja omasta puolestani

Rauhallista Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta 2020!

Inge-Brit Barkholt

Pieni liekki tänään syttyy