Kesä kauneimmillaan

Inge-Brit Barkholt

Olemme keskellä kaunista kesää! Nauttiessamme sen kauneudesta emme saa unohtaa auringolta suojautumista.

Iho kertoo tarinoita

Emme tule aina ajatelleeksi, että iho on elävä, aktiivinen, kehomme suurin elin. Ihon rakenne ja ulkonäkö muuttuvat iän mukana. Iho muistaa niin iloja kuin surujakin. Se myös muistaa auringon UV-säteilylle altistumisen elämän aikana ja ihon palamiset. (www.ilmansyopaa.fi/iho.kertoo-tarinoita/)

Muistakaamme suojata ihoamme aurinkorasvalla sekä riittävällä varjossa oleilulla. Äläkä unohda silmien suojausta aurinkolaseilla!

Yhdistyksen henkilökunta lomailee heinä- ja elokuun alussa ja jatkamme sitten taas levännein mielin. Löydät jo yhdistyksen syksyn ammatillisen- ja paikallisosastojen toiminnan kotisivuiltamme. Paperinen syksyn toimintakalenteri ilmestyy elokuun alussa.

Yhdistyksen henkilökunta toivottaa kaikille ihanaa ja lämmintä kesää sekä kiittää kuluneesta kevätkaudesta niin toimintaamme tavalla tai toisella osallistuneita kuin yhteistyökumppaneitamme!

Nautitaan kesästä!

”Anna itsellesi aikaa…

Ajatella, sillä ajatus on voiman lähde.

Leikkiä, sillä leikki on ikuisen nuoruuden salaisuus.

Lukea, sillä kirjat ovat viisauden lähde.

Rakastaa, sillä rakkaus on Luojan antama lahja.

Ystäviäsi varten, sillä ystävyys on tie onneen.

Nauraa, sillä nauru on sielun musiikkia.

Auttaa toisia, sillä päivä on liian lyhyt

tuhlattavaksi itsekkyyteen.

Ihmisenä olemiseen, sillä sen takiahan olet täällä.”