Lahti: Kunnon eväin elämässä eteenpäin -avokurssi

Lisätietoa tapahtumasta

Kurssi on tarkoitettu syöpään sairastuneille, joiden syöpähoidot ovat päättyneet alle kolme vuotta sitten.

Tiistaisin klo 17-19 seuraavasti: 2.4., 9.4., 16.4., 23.4., 7.5., 14.5. ja 21.5.2024.
Kurssipaikka: Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksen Lahden toimitilat os. Hämeenkatu 7 A, 3. kerros sekä lähialueen liikuntapaikat Lahdessa.

Hae rohkeasti mukaan liikunnalliselle kurssillemme. Liikunta parantaa kuntoa ja mieltä, sekä saa hetkeksi ajatukset muualle. Kurssilla saat valmiuksia oman kunnon kohentamiseen, sekä tietoa liikunnan terveyshyödyistä syöpähoitojen jälkeen. Saat intoa ja ideoita lähialueella liikkumiseen ja mahdollisuuden kokeilla maksuttomasti erilaisia lajeja kunto- ja taitotasostasi riippumatta turvallisessa ilmapiirissä. Myös vertaistuen kohtaaminen on tärkeässä osassa tässä kurssilla. Tämä kurssi sopii myös sinulle, vaikka et olisi liikuntaa viime aikoina harrastanutkaan. Lähdetään yhdessä etsimään liikunnan iloa ja aktiivisuutta arkeen!

Hae kurssille täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 20.3.2024 mennessä. sähköiseen hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä Sähköinen hakemuslomake Kunnon eväin elämässä eteenpäin -avokurssi (Webropol)

Lisätietoja kurssista: Neuvontahoitaja Niina Nykänen p. 044 730 3308 tai niina.nykanen(at)essy.fi