Verkossa sekä Hämeenlinna/Helsinki: Me yhdessä eteenpäin -parikurssi

Lisätietoa tapahtumasta

Avokurssi, jossa on sekä lähi- että etätapaamisia. Lauantain 28.9. aloitustapaaminen ja 23.11. seitsemäs tapaamiskerta toteutetaan klo 10-13 kasvokkain joko Hämeenlinnan tai Helsingin toimipisteessämme. Etätapaamiskerrat järjestetään keskiviikkoisin 2.10., 9.10., 23.10., 6.11. ja 13.11. klo 16-18 Teams-sovelluksella. Lisäksi järjestetään jatkotapaaminen etänä tammikuussa 2025 arki-iltana.

Kurssi on tarkoitettu syöpään sairastuneelle ja hänen puolisolleen ikään, elämäntilanteeseen ja syöpädiagnoosiin katsomatta niin, että sairastuneen syöpähoidot ovat loppuvaiheessa tai päättyneet. Kurssille voi hakea myös pitkäaikaista syöpää sairastava puolisonsa kanssa. Lähitapaamiskerroille lastenhoito järjestyy.

Tietoa syövän vaikutuksesta parisuhteelle ja perheelle eri asiantuntija-alustusten kautta sekä mahdollisuus vertaistukeen ja keskusteluun samankaltaista sairautta ja elämäntilannetta elävien kanssa. Aihepiiriä käsitellään myös erilaisten harjoitusten kautta.

Ohjaajina ovat Essyn neuvontahoitajat Satu Forsström ja Marja Sarvi. Kurssille valitaan 5-6 pariskuntaa hakemuksen ja puhelinkeskustelun perusteella. Kurssi on osallistujille maksuton.

Hakeminen: Kurssille haetaan 6.9.2024 mennessä sähköisellä hakemuslomakkeella Sähköinen hakemuslomake Me yhdessä eteenpäin -parikurssille (Webropol)

Lisätietoja kurssista: Marja Sarvi p. 044 730 3305 tai marja.sarvi(at)essy.fi