Essy mukana Roosa nauha -keräyksessä!

21.9.2020

Syöpäsäätiön jokavuotinen Roosa nauha -keräys starttaa tiistaina 22.9. klo 9 Helsingin Musiikkitalossa pidettävällä tilaisuudella, jossa paljastetaan kuka julkisuuden henkilö on tänä vuonna suunnitellut Roosa nauhan. Julkaisutilaisuudesta tehdään livestreemauslähetys, jota pääset halutessasi katsomaan Syöpäsäätiön sivuilla olevasta linkistä Linkki Syöpäsäätiön Roosa nauha -sivuille

Roosa nauha -tuotoilla tarjotaan sairastuneille ja heidän läheisilleen maksutonta alueellista ja valtakunnallista neuvontapalvelua sekä rahoitetaan periytyvyysneuvontaa. Nauhamyynnillä tuetaan myös potilasosastojen ja –kerhojen toimintaa.

Roosa nauha -keräys järjestetään 22.9.–1.11. ja Roosa nauha -päivää vietetään 9.10.

Monet Essyn paikallisosastoista myyvät Roosa nauhoja omalla toiminta-alueellaan.

Ostamalla nauhan Essyltä, tuet paikallista toimintaa syöpäpotilaiden hyväksi

Essyn paikallisosastojen Roosa nauha -myyntitempauksia
Listaa täydennetään sitä mukaa kun uusia myyntitempauksia ilmoitetaan.

22.9. Helsingin seudun osasto myy Roosa nauhoja klo 13-18 Helsingin Kirjatalon Akateemisessa Kirjakaupassa, Keskuskatu 1. Vain käteismyyntiä.

22.-23.9. Roosa nauhoja on myynnissä Essyn Helsingin toimipisteessä, Itämerenkatu 5 A, 6. kerros. klo 9-14.

22.-23.9. Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Hollolan apteekissa, Prisma Hollola, Kansankatu 8.

23.-24.9. Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Lähiapteekki Sykkeessä, Kauppakeskus Syke, Kauppakatu 18.

24.-26.9. klo 10–18 (paitsi la klo 10–16) Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Hollolan K-Supermarketissa, Tarmontie 7.

25.9. klo 9–17 Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Asikkalan apteekissa, Rusthollintie 1, Vääksy.

25.-26.9. Hämeenlinnan seudun osasto myy Roosa nauhoja Kauppakeskus Goodmanissa, Kaivokatu 7.

25.-26.9. klo 10–16 Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Kauppakeskus Karismassa, Kauppiaankatu 2.

6.10. Lovisanejdens svenska cancerförening säljer Rosa band på höstmarknaden på torg.

6.10. Hämeenlinnan seudu osasto myy Roosa nauhoja Hämeenlinnan kuukausimarkkinoilla.

6.10. Hyvinkään seudun osasto myy Roosa nauhoja Hyvinkään seurakuntakeskuksen aulassa (2. krs.).

7.10. klo 8–14 Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Markkinoilla Lahden kauppatorilla.

9.10. Hämeenlinnan seudun osasto myy Roosa nauhoja Kauppakeskus Goodmanissa, Kaivokatu 7.

9.10. klo 12–17 Hyvinkään seudun osasto myy Roosa nauhoja Kauppakeskus Willassa, K-Citymarketin edustalla.

10.10. klo 9–14 Lahden seudun osasto myy Roosa nauhoja Lahden kauppatorilla.

#välittävinkansa #roosanauha2020