Essyllä useita yleisötilaisuuksia syyskuussa

3.9.2018

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys tai sen paikallisosasto järjestävät syyskuussa seuraavat kaikille avoimet yleisötilaisuudet:

13.9. klo 17:00 ”Mitä eturauhassyöpä on ja miten se vaikuttaa miehen elämään”. Tilaisuus järjestetään Lahden kaupunginkirjastossa, Kirkkokatu 31, Lahti. Luennoitsijana on Propo Suomen eturauhassyöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Kimmo Järvinen. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Propon kanssa.

18.9. klo 17:30 ”Voimaa luonnosta”. Paikkana on Kampin palvelukeskuksen juhlasali, Salomonkatu 21 B, Helsinki. Luontokuvaaja ja -toimittaja Kimmo Ohtonen kertoo ajatuksiaan luonnon voimauttavasta vaikutuksesta mahtavien luontokuviensa kera.

27.9. klo 17:00 Asiantuntijaluennot Järvenpää-talolla, Hallintokatu 4, Järvenpää. Luennoitsijoina Järvenpään kaupungin vs. terveyden edistämisen johtaja Petra Hurme, Hyvinkään sairaalan syöpäsairaanhoitaja Leila Juurikkala ja Essyn neuvontahoitaja Kirsi Roos. Tilaisuuden ohjelman ja luentojen aiheet näet tästä.  Tilaisuuden järjestäjänä on Essyn Keski-Uudenmaan paikallisosasto

Kaikille avoimien yleisötilaisuuksien lisäksi Essy järjestää 18.9. klo 16:15 potilaille ja omaisille luentotilaisuuden ”Neuroendokrinologiset kasvaimet (NET)”. Paikkana on HUS, Syöpätautien klinikan 2 krs:n luentosali, Haartmaninkatu 4, Helsinki. Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen. Ohjelman ja lisätiedot löydät tästä