Essyn toiminta keväällä 2021

18.3.2021

Koronatilanteesta johtuen Essyn liikuntaryhmiä tai paikallisosastotoimintaa ei järjestetä nyt kevätkaudella. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan käynnistämään toimintaa syksyllä – seuraathan viestintäämme ja ole herkästi yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää.

Essyn neuvontapalvelu ja etäryhmät tukenasi

Essyn neuvontapalvelu on kuitenkin käytössäsi korona-aikanakin: etänä Teams-tapaamisina sekä puheluina. Neuvontahoitajan tapaaminen kasvokkain voi olla mahdollista sovitusti maskeja käyttäen sekä turvavälejä ja hyvää käsihygieniaa noudattaen.

Muistathan, että Essyn lukuisat etäryhmät pyörivät kevätkaudella. Tutustu tarjontaan Kurssit ja ryhmät -sivullamme. Neuvontahoitajamme myös mielellään auttavat sinua löytämään sinulle sopivaa toimintaa.

Muista Facebook-sivumme ja tilaa uutiskirjeemme

Voit seurata myös Facebook-sivuamme sekä halutessasi tilata uutiskirjeemme tilauslomakkeella, jonka löydät täältä.

Onko sinulla kysyttävää? Yhteystietomme löydät täältä.

Syöpäjärjestöjen www.kaikkisyovasta.fi-sivustolta löydät paljon hyödyllistä syöpätietoa.