Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry ottaa koronapassin käyttöön loppuvuoden 2021 toiminnassa

Kasvomaskit ja kännykkä, jossa koronapassi

TIEDOTE 3.12.2021

Etelä-Suomen aluehallintoviraston antamat koronarajoitukset vaikuttavat Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n toimintaan Uudellamaalla, Kanta-Hämeessä ja Päijät-Hämeessä.

Yhdistyksen ja sen paikallistoiminnassa otetaan Uudellamaalla ja Päijät-Hämeessä yli 20 henkilön ja Kanta-Hämeessä yli 50 henkilön yleisötilaisuuksissa koronapassi käyttöön.

Koronapassi tarkistetaan tilaisuuksiin osallistujilta tilaisuuteen tullessa.

Näin haluamme osaltamme turvata ennen joulua järjestettävään toimintaamme osallistumisen turvallisemmin. Lisäksi on edelleen meidän jokaisen huomioitava terveysturvallinen toiminta:

• Käytäthän maskia – suosittelemme sen käyttöä vahvasti.
  • Älä osallistu toimintaan, jos tunnet itsesi flunssaiseksi tai jos on vatsataudin oireita tai muita oireita, jotka voivat liittyä koronaoireisiin.
  • Huolehdi käsihygieniasta: pese kädet tai käytä käsien desinfiointiainetta.