Haemme neuvontahoitajaa

11.2.2019

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys on terveysjärjestö, jonka tarkoituksena on ehkäistä syöpää sekä tukea ja kuntouttaa syöpäpotilaita ja heidän läheisiään.

Haemme nyt Hämeenlinna- Riihimäki- Hyvinkää alueelle neuvontahoitajaa kolmivuotiseen hankkeeseen, johon yhdistys on saanut ulkopuolisen rahoituksen.

Neuvontahoitajan tehtävänä on vertaistukitoiminnan koordinoiminen ja kehittäminen toimialueella sekä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä monipuolinen tukeminen.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme terveydenhuollon amk / opistotason tutkintoa, perehtyneisyyttä syöpään sairastuneen hoitotyöhön ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää lisäksi yhteistyö- ja organisointikykyä, hyviä sosiaalisia taitoja ja kiinnostuneisuutta verkkopohjaisen toiminnan kehittämiseen. Kokemus järjestö- ja projektityöstä katsotaan eduksi. Työhön liittyy matkustamista toimialueella sekä jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä. Toimipisteet ovat Hämeenlinnassa ja Riihimäellä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn, jossa pääset kehittämään uusia työmuotoja. Työyhteisömme on vahvasti sitoutunut syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseen. Saat perehdytyksen toimintaympäristöön ja tehtävään. Työsuhde-etuna tarjoamme lounas- ja liikuntasetelit. Hyvän työilmapiirin ylläpitäminen on meille arvokas asia. Tarjoamme myös mahdollisuuden osallistua alan koulutuksiin.

Työ alkaa huhtikuun alussa tai sopimuksen mukaan. Palkka määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi perusteella. Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoivomuksesi 3.3.2019, klo 16 mennessä sähköpostitse osoitteella inge-brit.barkholt(at)essy.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt, 044 730 3301.Tavoitat hänet parhaiten 20.2.2019, klo 14.00-15.30 tai 25.2.2019, klo 14.00-16.00 Työhaastattelut ovat viikolla 11, keskiviikkona 13.3.2019 Hämeenlinnassa.