Haemme varainhankinnan ja viestinnän osaajaa!

27.1.2020

Oletko sinä etsimämme varainhankinnan ja viestinnän osaajaa?

Haluatko tehdä työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheisten hyväksi? Haemme osaavaan joukkoomme monipuolista varainhankinnan ja viestinnän koordinaattoria vähintään kahden vuoden mittaiseen projektiin. Tehtävässä vastaat varainhankintamme suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä toiminnanjohtajan sekä yhdistyksen muiden toimijoiden kanssa.

Tehtäviisi kuuluu muun muassa:

• toteuttaa ja kehittää yhdistyksen varainhankintaa
  • luoda ja toimia lahjoittajaverkostojen ja yrityskumppanuuksien yhteyshenkilönä sekä kehittää strategisesti näitä verkostoja
  • kehittää, ideoida ja toteuttaa sidosryhmäviestintää yhdessä muun tiimin kanssa
  • järjestää ja koordinoida kampanjoita ja erilaisia tapahtumia sekä
  • kehittää koko yhdistyksen viestintää.

Odotamme, että sinulla on:

• soveltuva korkeakoulututkinto
  • vaadittava osaaminen ja vähintään kahden vuoden kokemus varainhankinnasta tai markkinoinnista ja myynnistä
  • kyky johtaa omaa työtäsi ja halu tehdä tiivistä tiimityötä
  • hyvä viestintä- ja markkinointiosaaminen
  • erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot.

Arvostamme myös

• varainhankintamenetelmien ja konseptien osaamista
  • omia varainhankinnan verkostoja
  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja myyntitaitoja
  • syövän hoidon tuntemusta sekä
  • hyvää ruotsin kielen suullista ja kirjallista osaamista.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja merkityksellisen työtehtävän kannustavassa työyhteisössä. Työskentelemme hyvien kulkuyhteyksien päässä uusissa toimitiloissa.

Koordinaattorin toimi käynnistetään kahden vuoden mittaisena projektina, jonka jälkeen tarkastellaan sen jatkamista toistaiseksi voimassa olevana työsuhteena. Työsuhteen alkaessa on kuuden kuukauden koeaika. Tehtävä alkaa 1.5.2020 tai sopimuksen mukaan. Palkka määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi perusteella.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoivomuksesi ma 10.2.2020, klo 15 mennessä sähköpostitse osoitteella inge-brit.barkholt@essy.fi

Ole yhteydessä, niin kerron tehtävästä lisää!

Tiedustelut ti 28.1.2020, klo 11 – 12, pe 31.1.2020, klo 9 – 10.30 tai ma 3.2.2020, klo 13 – 15, toiminnanjohtaja Inge-Brit Barkholt, p. 044 730 3301.