Haemme yhdistyksellemme toiminnanjohtajaa

19.5.2017

Toiminnanjohtaja vastaa yhdistyksen operatiivisesta johtamisesta ja toiminnan kehittämisestä yhdessä hallituksen ja sidosryhmien kanssa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää vahvaa järjestökokemusta, monipuolisia johtamistaitoja, hyviä yhteistyö- ja verkostotyön taitoja, innovatiivista työotetta sekä hyvää IT-osaamista. Hyvät suullisen ja kirjallisen viestinnän taidot sekä esiintymisvalmius korostuvat tehtävässä.

Työ edellyttää ajoittain matkustamista. Työaika sijoittuu osaksi iltoihin ja viikonloppuihin.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja sujuvaa molempien kotimaisten kielten sekä englannin kielen taitoa. Sosiaali- tai terveydenhuollon pohjakoulutus ja työkokemus luetaan eduksi.

Etelä-Suomen Syöpäyhdistys on savuton työpaikka.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 6.6.2017 klo 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen etela-suomi@essy.fi.

Lisätietoja tarvittaessa hallituksen puheenjohtaja Ilkka Talvitie, puh. 0400 873 266 tai varapuheenjohtaja Annikki Thodén, puh. 041 807 5135.