Jäsenmaksulaskuihin liittyvä tiedote

31.1.2020

ARVOISA ETELÄ-SUOMEN SYÖPÄYHDISTYS ry:n JÄSEN

• Jäsenlaskuihin liittyvä tiedote

Jäsenlaskumme on tänä vuonna lähtenyt normaalia myöhemmin, viikolla 4. Laskutuspalvelumme hoitaa PayEx:n laskutuspalvelu.

Hämmennystä on herättänyt NET-postin kautta tulevat ilmoitukset. Jos sinulla on käytössäsi NET-posti, tulee jäsenlaskumme mahdollisesti myös sitä kautta, koska PayEx toimii yhteistyössä Postin kanssa. NET-postissa näkyy PayEx, mutta kun avaat jäsenlaskun, on siellä ainoastaan Etelä-Suomen Syöpäyhdistys ry:n tiedot. Pahoittelemme NET-postin yhteydessä tapahtuvaa hämmennystä laskun lähettäjästä.

Yhdistyksenä emme lähetä missään vaiheessa perintäkirjettä jäsenillemme, se ei kuulu toimintakulttuuriimme. Muistutuslaskun lähetämme jäsenlaskun maksamatta jättäneille huhtikuun aikana.

Ystävällisin terveisin

___________________________