Maaliskuinen #essynjäseneksi-kampanja tekee jäsenyyttä tutuksi

1.3.2021

Essy nostaa maaliskuussa jäsenyysasioita esiin #essynjäseneksi-kampanjalla. Haluamme muistuttaa ihmisiä siitä, että yhdistyksemme jäsenyys on arvokas asia monin tavoin. Essyn jäseneksi voi liittyä kuka tahansa täysi-ikäinen.

Etelä-Suomen Syöpäyhdistyksellä on tällä hetkellä jäseniä lähes 12 000. Osa on ollut jäseninä pitkään, osa lyhyemmän ajan, ja jokaisella on omat syynsä ja tarinansa jäsenyytensä takana.

Alkuvuodesta kysyimme jäsenyydestä jäseniltämme lyhyellä kyselyllä. Maaliskuun mittaan julkaisemme kyselyvastauksista poimittuja lainauksia Facebook-sivullamme. Essyn blogissa julkaistaan maaliskuun loppupuolella teksti, johon on koottu kattavammin otteita saamistamme kyselyvastauksista.

Osallistu kampanjaan kommentoimalla Facebook-sivullamme jäsenyysaiheisia julkaisuja tai kertomalla meistä eteenpäin. Sosiaalisessa mediassa voit käyttää #essynjäseneksi-tunnistetta.

Lisätietoja kampanjasta: varainhankinnan ja viestinnän koordinaattori Tuuli Charalambous, p. 044 730 3306, tuuli.charalambous(at)essy.fi

Lisätietoja jäsenyydestä: Jäsenyys | Etelä-Suomen Syöpäyhdistys (etela-suomensyopayhdistys.fi) tai soita meille numeroon 044 730 3300